Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Emil`s hud

Startet af katja74, 29. August 2012, kl. 19:11

katja74

Ingen af de prøver der er taget, indikerer at der er noget galt med Emil.  :(

Ingen af de 2 antibiotika kurer han har været på, ændre noget som helst.  :(

Så nu er næste skridt, "bare" at finde ud af... om det kan skyldes en allergisk reaktion... og det blir da "nemt"  :o

Nå, men første skridt er taget... krystallerne er skiftet ud med natur materiale i bakkerne.

Hvordan ville I gøre ??
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

ilderhjemmet

Katja, jeg tænkte lidt over hvad i (mennesker) bruger af parfumer, deodoranter, vaskepulver, skyllemidler, duftblokke eller ander duftende i hjemmet. Prøv at fjern alt hvad der dufter (lider selv af akut parfumeallergi)
brug så evt. neutral, minirisk eller derma.
Dufte fra jer kunne måske gi' Emil allergien
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

katja74

Det er taget med i overvejelserne .. tak  ;)
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

Anne

Som jeg også skrev på facebook, har jeg haft en ilder hvor vi skulel teste for allergi (men hvor det desværre viste sig at være kræft - helt andre symptomer). Jeg fik besked på at ændre en ting af gangen og vente 3 uger før jeg ændrede næste ting.

Jeg brugte i forvejen perfumefri vaskemiddel og ingen skyllemiddel, så jeg startede med foderet og helt konkret med at fjerne alt med kylling i maden. Hvis du giver mad med kornprodukter i, vil det også være en god idé at skifte til et mærke uden korn. Både kylling og korn er kendt for at kunne fremkalde allergi.


katja74

Citat fra: Anne Dato  2. September 2012, kl. 16:16
Som jeg også skrev på facebook, har jeg haft en ilder hvor vi skulel teste for allergi (men hvor det desværre viste sig at være kræft - helt andre symptomer). Jeg fik besked på at ændre en ting af gangen og vente 3 uger før jeg ændrede næste ting.

Jeg brugte i forvejen perfumefri vaskemiddel og ingen skyllemiddel, så jeg startede med foderet og helt konkret med at fjerne alt med kylling i maden. Hvis du giver mad med kornprodukter i, vil det også være en god idé at skifte til et mærke uden korn. Både kylling og korn er kendt for at kunne fremkalde allergi.

fodre med kornfri produkter.... men skal da være obs på kyllingen, når jeg når til fodret  :)
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos