Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Vaccination nær Esbjerg

Startet af Malene, 4. Oktober 2012, kl. 14:42

Malene

Øh ja, jeg står med lidt af et problem nu. Cerulean skal vaccineres, men jeg havde ikke lige tænkt over at jeg jo er flyttet til Esbjerg, så jeg ringede bare til den dyrlæge jeg plejer at bruge herovre, men de skal selvfølgelig til at bestille dem hjem først og jeg kommer nok til at betale for hele pakken :X
Nogen gode forslag? Det kan sikkert også betale sig at køre længere væk fra Esbjerg, hvis alvernativet er at betale for en hel pakke.
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Mosegrisen

En hel pakke hvad?
Der er garanteret flere ilder ejere i esbjerg som man evt kunne dele udgifterne med? Jeg bor i esbjerg og er da sikker på der ogs er andre der gør. Det er ved at være tid til at alle skal vaccineres igen, så vil gerne vide hvad du finder ud af. :o)

CMS

Jeg har en hvalpekøber i Esbjerg, der har fået de 2 banditter vaccineret. Skal jeg høre hende hvor?
Mange hilsner Christina

Mimse-mia

Velkommen til "vores" kvater XD, jeg bor dog lidt væk fra esbjeg, og jeg ELSKER min dyrlæge i nr nebel, dete r dog et stykke og køre men hvis du får dyrlæge laura så er dine dyr i de bedste hænder, hun har hjulpet mig rigtig meget med ozzys kræftsygdom, min venindes ilders livmoder betændelse, og hendes ilders blomkålsøre og nu her  min bellas binyrekræft <3 hun kommer vidst også engang i mellem til tistrup :) ellers skulle helle dyrlægerne i varde vidst være gode, men dem kender jeg ikke personligt
Mia Baun og Zoey & Tonzer
D.I.P. Ozzy & Bellatrix Aka, Maiya
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated"
Mahatma Gandhi

Shamua

Så vidt jeg har hørt, kender dyrhospitalet i varde ikke så meget til ildere, det er dog nogle år siden jeg hørte det. Ellers ved jeg at der er en i Ribe. :)
Der er så også Helle dyrlægerne i Varde, det ligger ude i syd byen så ikke så langt til Esbjerg :) men ved ikke om de har den rigtige vaccine..

Vh. Marianne

katjap

Bruger ribeegnes dyrlæger, de har det altid hjemme.

Malene

Mosegrisen > Vacciner kan vist kun bestilles hjem i pakker på min. 5 stk.

CMS > Det må du meget gerne.

Mimse-mia > Der er kun en halv times tid til Nr. Nebel, så det ville ikke være noget problem.

katjap > Tak!
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Mimse-mia

http://vestjyske-dyrlaeger.dk/ du får nok fat i majbritt, hun er også skide go og ved som regl godt at ildere kun er lauras område
Mia Baun og Zoey & Tonzer
D.I.P. Ozzy & Bellatrix Aka, Maiya
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated"
Mahatma Gandhi

Kiddo

For det første- velkommen til Esbjerg  :dans:

Og for det andet, hvor tit skal fritter egentlig vaccineres?
Your problem is you think your problem is your problem

Shamua

Citat fra: Kiddo Dato  4. Oktober 2012, kl. 18:26
For det første- velkommen til Esbjerg  :dans:

Og for det andet, hvor tit skal fritter egentlig vaccineres?
En vaccine holder er år, så en gang om året :)

Vh. Marianne

Kiddo


En vaccine holder er år, så en gang om året :)
[/quote]

iha mange tak  :)
så venter jeg nok lige lidt med at få Ebi vaccineret igen ;)
Your problem is you think your problem is your problem

Stubba

Jeg bor i Varde og jeg bruger dyrlægen i Ribe (og nogengange tistrup). Men jeg tænker at Ribeegnens dyrlæge jo ikke er så langt fra Esbjerg.
De er rigtig søde og ved en del om ildere :) .. Jeg har i hvert fald kun en positiv opfattelse af dem.
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Anne

Citat fra: Kiddo Dato  4. Oktober 2012, kl. 19:42

En vaccine holder er år, så en gang om året :)

iha mange tak  :)
så venter jeg nok lige lidt med at få Ebi vaccineret igen ;)
[/quote]

Hun er dækket et år fra datoen der står i de papirer du fik med.

Kiddo

Citat fra: Anne Dato  5. Oktober 2012, kl. 14:12
Citat fra: Kiddo Dato  4. Oktober 2012, kl. 19:42

En vaccine holder er år, så en gang om året :)

iha mange tak  :)
så venter jeg nok lige lidt med at få Ebi vaccineret igen ;)

Hun er dækket et år fra datoen der står i de papirer du fik med.
[/quote]


ja, det opdagede jeg da jeg sad og kiggede det hele igennem igen  >:|
ret så dumt

hvad med sådan noget som hvalpesyge -er det også dækket af den vaccination hun har fået?
Your problem is you think your problem is your problem

AlisVolatPropiis

....det er hvalpesyge hun vaccineres mod :)