Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

HJÆLP!! Skal under kniven i morgen...

Startet af Dexiii, 1. November 2012, kl. 17:08

lille_jill


Dexiii

Det gik okay, hun så den der gummiting han havde brækket op... Vi snakkede frem og tilbage om operationen så skulle droppes. Det valgte vi at gøre og han fik noget antibiotika. Da jeg kom hjem gik jeg igang med at flytte/skille min sofa ad, (det er jo der de gemmer alle sagerne) og jeg fandt en gummidut magen til. Har så fundet ud af de har sat under mit nye modem jeg fik sidste fredag. Men problemet var at der sku altså være 4 dutter :/ så ringede til dyrlægen igen og efter noget tid ringede de og sagde at de gerne ville have ham ind igen og de så ville åbne ham... De ringede her kl16.30 at nu var de færdige og de havde fundet en dut mere...  :) han er gennem og dobbelt tjekket inden i... Men mangler stadig den sidste... :( så har lagt med ham under dynen lige siden vi kom hjem... Han er helt væk, vågner lige op engang imellem.... :) :) kan godt være jeg er blevet 5000 kr fattigere men fortryder ikke et sekundet, nu skal han bare  have tid og komme sig... <3

lille_jill

Åh, hvor dejligt :) Håber han kommer sig hurtigt!


Det lyder dog som noget af en pris for 1 operation..

Dexiii

Operationen i dag blev ca 3900, røntgen i går plus besøg i morges blev 1250... Men ja sindssygt dyrt.. Men havde ikke noget valg, eller jo, men det ville jeg aldrig kunne gøre...

NemoToft

Hvordan går det hos jer nu?
Hvor var det dejligt at det kun var fremmedlegemer han gik og skjulte på  :)
Prisen er ikke fuldstændig sindsyg. Jeg kan da anbefale at få dyrerne sygdoms forsikret  :) Agria tager jo ilder.

Anne

Nu er nogle af dyrlægerne på sjælland jo af en eller anden grund billigere Dolly. Herovre ville man jo synes det var en ok pris, det ville nok kunne findes billigere, men jeg har da oplevet værre.

Dexiii

Det går rigtigt godt med Alfred, han sov de første 3 dage væk ;) men han spiser rigtigt godt igen og er ved at få energien tilbage.. i går prøvede han at lege, men det gjorde vidst lidt ondt, han kan heller ikke komme op af noget endnu så han må ha lidt hjælp, men hvor er det bare dejligt at det hele gik godt og han er ved at være på benene igen... :) og så er det jo lidt hyggeligt at man kan putte lidt ekstra  <3 jeg har et par billeder jeg gerne ville ligge ind men kan ikke finde ud af det?