Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

knæk på halen?

Startet af lille_jill, 14. November 2012, kl. 17:56

lille_jill

Æh ja.. Opdagede et knæk på Aminas hale her forleden dag. Hun er selv ret upåvirket og har ikke ondt. Hun ser bare dum ud som hun plejer.

Hvad kan det skyldes?

Malene

Haleknæk kan være medfødt, men det kan også være en skade fra fødslen eller senere. Har du først opdaget det nu, eller har hun først fået det nu? Måske har hun bare klemt halen i et eller andet? Hvis det er medfødt, så kan det være arveligt. Det kan det i hvert fald ved mus og hunde.
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

lille_jill

Syntes ikke at jeg har set det før end her for 2 dage siden. Det er rimeligt tydeligt, når hun står og går, men ellers ikke. Ved ikke lige hvad hun har siddet fast i.. løbegården, måske?
Kan det rette sig ud igen, hvis det bare er en skade?

Anne

mon ikke man via et røngtenbillede kan se om det er et brud eller en deformitet? Jeg tror ikke du skal regne med at det retter sig ud.

Shamua

Jeg tænker at det med stor sandsynlighed er noget der er sket. Du har jo haft hende længe og hun har været til mange udstillinger. Så hun burde ha fået en kommentar omkring det hvis der har været noget tidligere.
Og tror da også du ville ha lagt mærke til det hvis hun hele tiden har haft det... :)

Vh. Marianne

Barky

Maleika fik knæk på halen som 8-9 ugers... Dør skade hos opdrætter...

Har du haft banket Michael op ad en væg og truet ham til at fortælle om det er ham ved et uheld?
Bla bla bla.... Hilsen Julia

lille_jill

Nu har jeg krydsforhørt ham flere gange og han holder fast i at det ikke er ham. Får nok ikke opklaret hvor det er fra, men hun virker også ligeglad.