Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Død.. hvad nu??

Startet af Volmer, 17. September 2012, kl. 11:47

Volmer

hej.

Lige et begynder spørgsmål herfra..   :D

Mine ildere har fået to rotte unger som blev slået hurtigt ihjel med stor fornøjelse.. men de spiser dem ikke, skal jeg bare lade dem ligge til senre eller fjerne dem også give dem igen senere? jeg har ikke rigtig lyst til at have død rotte i eller bag min sofa (ja jeg er meget sart  :P )

AlisVolatPropiis

du kan godt fjerne og give dem senere :) mine vil også helst have kød der har ligget til et punkt på min kvalmegrænse :lol:

lille_jill

Ej for helvede! Jeg troede sgu da det var ilderne der var døde og så stod du med dem i hånden og vidste ikke hvad du skulle gøre :S

Volmer

hehhe ja det ville være noget af et syn  :lol:

nej de lever skam i bedste velgående, heldigvis da  :)

Mosegrisen

Min calle ville ikke spise daggamle kyllinger, så jeg tog halvdelen af hans foder og fyldte det ind under skindet på en ny optøet kylling. Dagen efter fjernede jeg den og lavede en ny. På denne måde, er han blevet sulten og været tvunget til at bide i kyllingen for at få foderet ud. Det her jeg gjort 4 dage og i går spise han hele kyllingen og i dag, har han været i gang med lår og bryst, så mon ikke han nok skal lære det? Tror det er en go måde at komme over det problem på.

Barky

Volmer!! NoGo som overskrift!! Nogen af os dør næsten af chok...!

Mine ildere har også altid foretrukket at spise deres foderdyr som ådsler... -.-' Mmmmh...!

Citat fra: Mosegrisen Dato 18. September 2012, kl. 20:12
Min calle ville ikke spise daggamle kyllinger, så jeg tog halvdelen af hans foder og fyldte det ind under skindet på en ny optøet kylling. Dagen efter fjernede jeg den og lavede en ny. På denne måde, er han blevet sulten og været tvunget til at bide i kyllingen for at få foderet ud. Det her jeg gjort 4 dage og i går spise han hele kyllingen og i dag, har han været i gang med lår og bryst, så mon ikke han nok skal lære det? Tror det er en go måde at komme over det problem på.


Åh <3 De komplet vanvittige situationer man ser sig selv i, som ejer af en ilder.
Glæd dig, hvor mærkelig du end er nu, bliver det kun værre... *G* :-P
Bla bla bla.... Hilsen Julia