Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

My Little Nightmare - 3 uger

Startet af lille_jill, 3. April 2013, kl. 17:18

lille_jill

Alle trives stadig, så der er ikke rigtigt noget at tilføje ud over billederne :)

Bare lige til note, så er det altså ikke fordi at jeg ikke kan se forskel på ildernes køn. Drengen er farvet som de andre fordi det giver en nemhed med billeder og fordi jeg holder øje med dem i redekassen et par gange om dagen.


Drengen på 102 gram:



Lille Lilla pige på 87:



Rød pige på 93 gram:



Grøn pige på 93 gram:



Orange pige på 98 gram:



Gul pige på 98 gram:



Sort pige, som demonstrerer sin evner indenfor ilder ligge-positioner, på 90 gram:



Der er stadig ledige tøser :)

Cille


Volmer

de er bare for skønne Jill. jeg glæder mig sådan til at se dem live en dag  :D

Miss-Bjerregaard

ej hvor ser de fine ud. Kan rigtig godt lide rød pige :-)
Med mange kærlige hilsner fra Liam og Basse også!! <33

Sølvsten


lille_jill

Du kommer bare an, Mette :)

Og tak alle sammen! Det er så hyggeligt at de er ved at udvikle sig forskelligt og kan forskellige ting nu. Orange har lige 'løbet' op og ned af Michaels arm (han påstår hårdnakket at hun løb, men det var nok mere en hurtig, skæv vralten) og Gul troede at jeg var mad, så hun slikkede hele min hånd. Altså ikke bare suttede, men stak hele tungen <3 Det er første gang det er sket.
Lille Lilla og Sort er begge meget stille og når jeg kigger i kassen er det ofte dem der sover lidt ude i siden, mens de 5 andre ligger på hver deres vorte - og sover :lol: Grøn logrer helt vildt med halen, både når hun dier og når de skal vejes. Hun skriger også som besat. Ellers er drengen den mest lydte af de 7, han kan virkeligt lave larm  :fnis:  Rød pige virker til at være lige i midten af det hele :)

Anne

Hit med sort pige! Hun ser bisset ud :D (der må være noget med de sorte piger, nori var også sort pige :D )

PiaLyng

De er virkelig charmerende at se på :D

MissCookie

Tror bare jeg tager alle hvalpene Jill.. Kommer aldrig til at ku vælge imellem pigerne, de alt for dejlige alle sammen :)
Hilsen Sam, Robin og Ida :)
Rest in peace min lille Yoshi <3

lille_jill

Citat fra: MissCookie Dato  3. April 2013, kl. 23:21
Tror bare jeg tager alle hvalpene Jill.. Kommer aldrig til at ku vælge imellem pigerne, de alt for dejlige alle sammen :)

Bare rolig, når de får tænder nok, så glemmer du den idé :P

MissCookie

Citat fra: lille_jill Dato  3. April 2013, kl. 23:35
Citat fra: MissCookie Dato  3. April 2013, kl. 23:21
Tror bare jeg tager alle hvalpene Jill.. Kommer aldrig til at ku vælge imellem pigerne, de alt for dejlige alle sammen :)

Bare rolig, når de får tænder nok, så glemmer du den idé :P

Hæhæ :p
Ej når de begynder at få personlighed bliver det nok nemmere. Så skal jeg nok falde pladask for en af trunterne :)
Hilsen Sam, Robin og Ida :)
Rest in peace min lille Yoshi <3

Kiddo

 :-$ åårrh lille lilla...-de fødder der...Årrrh nusse nusse
Your problem is you think your problem is your problem

Shamua

De bliver bare finere og finere hele tiden :D

Vh. Marianne

CMS

De er simpelthen så fine, Jill :) Jeg glæder mig til, de får øjne! <3
Mange hilsner Christina