Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Elendil kaster op :-(

Startet af Palle, 23. Februar 2013, kl. 06:05

Palle

Ganske voldsomt torsdag aften, men havde det fint fredag indtil om aftenen igen. Han havde dog ikke spist så meget så han kom ikke af med noget fredag.
Begge aftener var det efter vores gåtur.
Han er lidt sløv, men legesyg og glad.
Han får Zoolac.
Både Peanut og Archimedes startede deres sygdomsforløb med opkastninger. Elendil er vaccineret mod leptospirosis, som vi mener det var hos de andre, men jeg er stadig hundeangst, for jeg elsker ham uendeligt meget og har næsten ikke sovet.
Vagtdyrlægen sagde 12 timers faste og så start op med skånekost, han foreslog torskerogn blandet med kogte ris...
Nogen gode råd til Dorthe kommer på arbejde mandag?

Lena og Peter

Hvor er det trist..  :( Vi håber han hurtigt får det bedre igen.
Med hensyn til skånekost, er det ikke noget jeg har erfaring med, men synes dog ikke at kogte ris lyder særligt godt for en ilder. Og torskerogn er heller ikke noget jeg ville give mine totter, med mindre det var noget jeg fik fortalt for en dyrlæge jeg stolede blindt på... Hvis Jeg var dig ville jeg kontakte Mette. Hun ved helt sikkert hvad du skal gøre.  ;)

mette11

Den dyrlæge ved tilsyneladende intet om ildere  :( :(. De skal IKKE faste og de skal IKKE have skånekost! Zoolac er en god ide og masser af vand også.

Palle

Se det samme tænkte jeg, torskerogn er fyldt med salt og ris  :o Jeg håbede bare sådan at det var Dorthe eller evt Ryan, der havde vagten.

Han er glad og livlig og sig selv her til morgen og har fået en stor potion båttesuppe med ekstra æg, og noget gimpet pasta, Zoolac og Canicur. Men han var også glad og livlig i går morges jo- ellers var han kommet med ud til Dorthe med det samme.

Min teori og håb er, at hvad det end var der gav mig hård hovedpine og udmattelse i tre dage i sidste uge har ramt ham anderledes, og at det er gåturens kulde, der så udløser utilpashed (selvom han elsker kulde og gåtur. Men det var en fremragende idé at snakke med Mette, Peter- hende skal jeg alligevel have fat i.