Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

En tur på KVL med Sundance

Startet af lussingen, 22. April 2013, kl. 22:14

Sølvsten

Åh nej dog. Jeg krydser videre og håber det bedste.

lussingen

Citat fra: Sølvsten Dato 24. April 2013, kl. 19:01
Åh nej dog. Jeg krydser videre og håber det bedste.

Tusind tak Christel <3 Her til aften har han for første gang siden mandag leget. Han har hygget sig med bror Cassidy mens de andre var i volier. Han virker mere "fri" i sine bevægelser og er langt mere aktiv :)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

CMS

Jeg håber virkelig, det bliver bedre indenfor den næste uge! :)
Mange hilsner Christina

Stephanie

Puha :( Sikke en omgang Sundance og du er igennem.

Jeg håber at hans lymfekirtel snart falder, så du kan få en frisk Sundance tilbage. Dejligt at høre at han i aften har været mere frisk end de sidste par dage. :)

lussingen

Tusind tak skal I have begge to. Jeg er bare så glad for, at han legede og var glad her til aften. Han er blevet smæk-forkælet hele dagen og fået lov til en masse ting, man ellers ikke må :fnis: Såsom at spise olie på min dyne, gemme kød i min trøje og spise for mange godbider :fnis:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Ferretale

Man skal da helt klart os forkæles lidt ekstra når man ik er helt på toppen  <3
Jeg krydser os alt herfra og håber han snart er helt frisk igen  :)

lussingen

Sundance har nu været på en anden penicillin siden onsdag og hans knude er så godt som væk :dans: Han er atter glad, legesyg og generelt sit gamle glade jeg <3  Jeg er så glad og lettet over, at det ikke var noget alvorligt <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.