Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

forkølelse

Startet af tzari, 15. Oktober 2008, kl. 13:31

tzari

Suk er ved at gå ud af mit gode skind:

Sago er blevet vinter fed og har IKKE feber, der er IKKE mislyd på hans lunger. Men han får en del hoste anfald der lyder helt snottet og meget slemt. Dyrlægen mener det "bare" er en forårs forkølelse men jeg har fået medicin jeg skal give HVIS det bliver værre.
Han ligger nu i sengen og snøfter.

Har i også fået forkølede dyr i år. Alle de andre er friske.
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Namilla

3 ud af 4 virker helt friske herhjemme... men Felix er jeg lidt bekymret for... For to år siden havde han lungebetændelse om vinteren, og han lyder lidt som om det godt kunne være under opsejling igen... Han hoster, og lyder lidt klistret ind imellem...(men når jeg så bliver bekymret, og råber på kæresten at han skal komme og høre, så er der selvfølgelig ingenting at høre)...
Jeg skal alligevel have hele flokken (+ hund og kat) til dyrlægen her til november for at blive vaccineret, så så skal jeg lige have lyttet på Felix for en sikkerheds skyld... bliver det værre, så tager jeg selvfølgelig afsted med ham inden...

Malene

Ichabod havde lidt snotnæse for nogle dage siden, men det gik hurtigt i sig selv igen og han har ikke hostet eller noget. Hans immunsystem er nok stadig helt i bund 8o|
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Ferretmania


Ingen forkølede ildere her og håber heller ikke det kommer...Har endnu ikke prøvet at have en snotnæset ilder ( 7-9-13 ,banker lige under bordet)

tzari

har ikke hørt hosten fra ham en dags tid nu  :dans: men han forbeholder sig stadig retten til at være ynk og sove under dynen  <3 <3
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Amazing Ferret

Godt han har fået det bedre  :D

Der er heller ikke nogen af mine der er forkølet, men det kommer nok senere på året

lille_jill

Chucky er begyndt lidt..

Julie

Fritz har lige haft influenza. Der nyste og hostede han jævnligt. Han var meget snottet, og sov næsten hele døgnet. Tror det mig mig der havde smittet ham. :-$ Men han er ovre det nu.