Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

influensa

Startet af tzari, 2. December 2008, kl. 12:43

tzari

ja som om jeg måtte starte på arbejds prøvning uden at blive syg har sørme fanget deres influensa med hovedpine,snot,ond i halsen,kvalme og svimmelhed.  >:\ >:\ :nys:

Hvordan er det nu man forholder sig hvis ilderne bliver smittet (er næsten uundgåeligt når de ikke kankomme ud i volliere). Kan ligeså godt være forberedt på det   :lol:
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Namilla

Egentligt så forholder jeg mig bare overfor ilderne, ligsom når jeg selv er syg... sørger for at de har det varmt og rart med bløde tæpper, sørger for at de får noget godt at spise (evt. ducksoup) og lun kamillethe...

Amazing Ferret

Jeg har lige haft en god gang influenza og jeg fik desværre smittet alle 6 ildere....

Normalt bor de på min altan, men jeg tog dem indenfor og sørgede for at de var varme og de fik lidt kamillete hver dag. Det tog 1½ uge før de var kommet sig. Men det er faktisk det eneste man kan gøre

NemoToft

Hejsa. Ja, så har vi også været nedlagt med influenza, hele sidste uge. Da vi fredag/lørdag var i bedring, så starte den ene med snøften, nysen og hoste :(. her 3-4 dage senere er de 2 andre begyndt at have løbende næser. Den første er noget ramt af det. Får nogle meget vilde nyse flip, hvor han næsten blæser sig selv en halv meter tilbage i stuen. De sover lidt mere end de plejer. Men de spiser og drikker godt. Og de har ikke feber, mere. De stakkels bette pus. Knus Dolly.