Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

En rigtig lille fedt hale!

Startet af Black Diamond, 24. Juni 2009, kl. 19:46

Black Diamond

Ja den har helt sikket været oppe før.Men jeg spørger alligevel  :fnis:

jeg har en lille silver pige på et år der har fået en slem fedt hale på det sidste. :nej: 
Jeg har noget sæbe jeg skal gnuppe hendes hale med med en tandbørste. Men da hun er virkelig bange for vand og da jeg er alene om det lykkes det næsten aldrig at få gnuppet sætligt meget på den. Så jeg ville høre om der var andre noget råd for hvad man så kan gøre. Nogle vitaminer eller sådan noget man måske kan give?? Hendes hale er efterhånden meget skallet på underdelen så jeg håber jeg snart kan få nogle gode råd så jeg kan stoppe det i tide..

Amazing Ferret

Du kan ikke gøre andet.....lad det gå væk af sig selv :)

Jeg har også en der er ved at få fedt hale....ikke så sjovt så tæt på VIF :@

Black Diamond

Nej det er jo også derfor jeg er lidt sur over det lige skulle være nu. Men tænkte bare om der var andet man kunne gøre..

lille_jill

Chucky er så småt også gået igang med lidt fedthale.

Namilla

Der er ikke noget at gøre ved det... jeg har faktisk prøvet at lave et eksperiment... havde to ildere med fedthale...den enes hale vaskede jeg med det der sæbe, og skrubbede med en tandbørste, den andens gjorde jeg ikke noget ved... og det gik væk ved næste pels-skifte hos dem begge to.. hverken før eller senere...

Black Diamond

Jamen mit intryk er også at når man begynder at gnuppe på det , så får man faktisk først taget alle hår af, hår som måske var blevet på hvis man bare lod det være. Oliver havde fedthale altid om sommeren. Det er virkelig så træls op til en udstilling.