Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Exner P Ørepleje 100 ml

Startet af A_M_T >Team Unique Ferrets<, 8. Juli 2009, kl. 23:11

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Ville bare høre om der er nogle der har erfaringer med at bruge dette øre-spray(Exner P Ørepleje 100 ml) til at fjerne øremidder med? jeg troedekun  at det var dyrlægen der kunne gøre det!
For hvis det virker er der jo en lidt billigere løsning end at gå til doktor dyr. Og så er det jo økologisk...

Pipvig

Jeg har prøvet det en enkelt gang men jeg ved ikke om der rent faktisk var noget.
Det stinker helt vildt af sure sokker.

tzari

er er da baldrian i bliver jeg nødt til at spørge for nu bliver jeg nysgerrig  :fnis:
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Soelberg`s SUN ferret

Citat fra: Pipvig Dato  8. Juli 2009, kl. 23:21
Jeg har prøvet det en enkelt gang men jeg ved ikke om der rent faktisk var noget.
Det stinker helt vildt af sure sokker.

sure sokker fy da  :lol: :lol:

Pipvig

 :lol: yes hvor højt jeg end elsker min lille max så var jeg færdig med ham for den dag... Og mine fingre røg RET hurtigt til vask...

der står:
vand, fedt, æggehvidestof, sukker og aske

Der er det samme i øremiddel og utøjsplejen


A_M_T >Team Unique Ferrets<

NU prøver jeg det, og ser om det virker.. Hvis det gør kan det jo spare lidt penge hvis det er det eneset man skal til doktor dyr efter!

Pipvig


A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Pipvig Dato 11. Juli 2009, kl. 20:42
Det skader ikke at prøve.
Nej det er jo det, og intet af indholdet er jo "giftit"

Pipvig


A_M_T >Team Unique Ferrets<

Jep bruger det ca 4 gange ugentlig og det har virket på mine dyr... de får så fine rene øre og har ikke fundet øremider på dem siden.... Men Adr det lugter dårligt.... hehe

Pipvig

ok det lyder jo rigtig godt! :)

A_M_T >Team Unique Ferrets<

skal lige huske og sige at du skal være omhyggelig med at få det dryppet helt ned i øret. ellers blir det bare fanget af de yderste ørehår og så ryster de det af når man slipper dem. og så gnid forsigtigt på øret så det blir smurt godt ud...