Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

hvordan ungår vi bedst øremidder på juletræffet!

Startet af A_M_T >Team Unique Ferrets<, 29. Oktober 2009, kl. 17:00

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Black Diamond Dato 29. Oktober 2009, kl. 18:53
Øh jo.. Men jeg tror helt sikker der er ander her inde der bruger det.. Det er sådan nogle små typer man giver dem en stribe ned af nakken med.. Der er noget vand noget i og det bliver meget koldt når det remmer huden på dem, så man skal lige holde fast i dem indtil det er kommet indi huden.. Det var det jeg brugte til Vif.. Men vil lige sige at det er MEGET dyrt..
ok, men det kunne da være det var lidt billigere end og tage end at skulle betale for konsultation hos dyrlægen+medicin

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Fandt lige et link på priser. FOr mig er det her i hvert fald en billigere løsning end at tage alle dyrene med til dyrlægen. men selvf hvis man har mange dyr så løber det hurtigt op!
http://www.medicinpriser.dk/Default.aspx?Navn=Stronghold
Håber mit link virker, er ikke så teknisk!

Black Diamond

Jo linket virker.. Men det er nogle for små pakker til hvad jeg kan bruge med mine mange dyr :-$ Og de pakker allison havde havde nok til alle mine flere gange.. Og det bliver jo dyrt hvis jeg skal købe flere pakker når man regner på det..

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Black Diamond Dato 29. Oktober 2009, kl. 19:23
Jo linket virker.. Men det er nogle for små pakker til hvad jeg kan bruge med mine mange dyr :-$ Og de pakker allison havde havde nok til alle mine flere gange.. Og det bliver jo dyrt hvis jeg skal købe flere pakker når man regner på det..
Ja det kan jeg godt se! så er du jo bare heldig at ha gode forbindelser! det var også bare mere til dem der har 1-3 dyr el. lign:o)

Soelberg`s SUN ferret

Citat fra: A_M_T Dato 29. Oktober 2009, kl. 17:04
Ps. skriver også dette indlæg, da jeg har opdaget at nogle dyrlæger(hovedsageligt dem der ikke har så meget forstan på ildere) bare behandler øremider med lidt frontline og det altså ikke er så effektivt!
Så mere sårn at folk får det behadlet rigtigt!

frontline er nu ganske udmærket  :ja:

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Soelberg`s SUN ferret Dato 30. Oktober 2009, kl. 08:53
Citat fra: A_M_T Dato 29. Oktober 2009, kl. 17:04
Ps. skriver også dette indlæg, da jeg har opdaget at nogle dyrlæger(hovedsageligt dem der ikke har så meget forstan på ildere) bare behandler øremider med lidt frontline og det altså ikke er så effektivt!
Så mere sårn at folk får det behadlet rigtigt!

frontline er nu ganske udmærket  :ja:

Hmm ok, har nu ikke haft så god erfaring med det, min første dyrlæge gav mig det, men jeg kom aldrig af med øremidderne. så skiftede jeg dyrlæge hvor de to det lidt mere seriøst.
Men jeg kan jo bare ha været uheldig.

Stubba

Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

AlisVolatPropiis

Var der ikke noget med at nogle dråber madolie i ørene ville forhindre miderne i at kunne sidde der? eller sådan noget?