Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Syg? hjælp

Startet af Bambi88, 3. Juli 2012, kl. 07:48

Anne

¨Det er jeg godt nok ked af at høre :(

Nu spørger jeg bare, og jeg ved godt at du sikkert ved det og der ingenting er, men hun er vel ikke fertil og i løbetid vel??

Ellers så tænker jeg om det kan være lymfom af en art.

Jeg håber virkelig at hun alligevel klarer sig, det er tydeligt at du elsker hende og kun vil hende det bedste <3

Bambi88

nej hun er ikke i løbetid hun ble sterlisert for nogen mnd siden.ja jeg tror også det er det. men hva kan de gjøre for det`?
ja jeg elsker hende høyt og hun er mit lille barn,siden jeg ikke kan få noen barn. så hun er meget spesiell for mig.

Anne

Nu er det ikke sikkert det er det, men hvis det er så tror jeg ikke mulighederne er så mange. Men jeg kan se du har sendt mig en mail, så jeg svarer dig lige på den.

mette11

Hvordan går det med hende??

Bambi88

hej hej. det er det samme som sidst.. Hun spiser ikke meget. men jeg har givet hende råt oksekød med eggeblomme så har jeg tilsatt vitamin k og b + b12 siden det var det hun manglet..
jeg har lest lidt rundt på nette og jeg lurer måske på om hun har blidt stresset pga den hvalpen,så har hun blit underærnert også fået kraftig infulenza siden hun har sovet i  sofaen pga hun ikke ville dele bur med den lille.
jeg har liten tro på at hun har kræft. Hun er svag men hun har begynt å gå lidt mer. men hun legger sig ned og slapper af. Hun har også blidt snottet. og har løbende snude. Syns det virker merkelig at hun vågner syg en dag og plutselig har kræft. har ikke sett nogen tegn til det tidligere. men skal tilbage til dyrlægen i morgen.. så håber prøverne er bedre da. Den dyrlægen jeg har,han er ikke så dyktig med ilder da han kun har haft tulle som "pasient".

min kæreste var der tidligere med tulle da hun hadde kommet i løb-og da ble hun hevet i sin lille "miss "hehe. men det hadde han aldrig set før og han trodde hun hadde fået betendelse så han satte hende på antibiotika.jeg ble fullstendig tosset da han kom hjem og fortalte det. fordi jeg ba han dra til dyrlægen og få hende sterlilisert siden hun var i løb..

Eliza

Hold da op jeg ville finde en anden dyrlæge NU..

At hun ikke har vist tegn på sygdom og så pludselig bliver dårlig kan sagtens betyde hun har kræft desværre. De viser sjældent tegn selvom de er meget meget syge. Ud over det så findes der kræfttyper som udvikler sig på få dage og bliver meget voldsomt.

Jeg håber hun bare har fået lidt infuenza, men jeg ville bestemt finde en ilderkyndig dyrlæge meget meget snart.

Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Bambi88

Hej igjen. vil bare sige at jeg har vært hos en annen dyrlæge idag med tulle.. en det heder bjarne tror jeg. han hadde forstand på ildere. Han mente hun ikke hadde kræft.det er jo godt. hun skal ha meget ro og jeg skal fortsette med kød/ egg blandingen jeg har lavet til hende. Han mente hun  var udmattet og stresset pga den hvalpen. Så hun skal ha et rom for sig selv. Han mente det var et veldig godt tegn at hun spiste selv og hadde normal avføring. Det kan ta lang tid for at de røde blodlegmene stiger. så vi skulle give hende 4 uger på et rom alene så hun kunne få fred og ro.så håper det ordner sig med hende.. ble hvertfall lettet av det han sa. han sa at hun så svag ud men han trodde hun kom til at klare sig.