Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Seddel til at hænge op

Startet af Malene, 4. Februar 2009, kl. 19:28

Malene

Jeg har lavet en seddel om Ferretopia, som I kan printe ud og hænge op hos jeres dyrlæge, lokale dyrehandel, supermarked etc. hvis I skulle få lyst :) Det håber jeg selvfølgelig på :fnis:
Formålet med sedlen er bl.a. at få nye medlemmer til, men den vil måske også give os en chance for at hjælpe nye/gamle ilderejere der ikke kender til dyrefora på internettet og måske endda også allerede inden folk køber en ilder.

Husk at klippe efter stregerne, så man kan rive en lille "lap" af og hvis der er nogle der har problemer med filtypen, så sig lige til :)

Download - Word 97-2004
.doc (farve)
.doc (sort/hvid)

Download - Nyere Word
.docx (farve)
.docx (sort/hvid)

Download - Adobe Reader®
.pdf (farve)
.pdf (sort/hvid)

Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Julie

jeg regner med at hænge nogle op her i området, både ved dyrlæger og dyrhandlere

lille_jill

Jeg vil skaffe en printer og printe en ordenlig stabel ud.

Emmadyhr


lille_jill

^heller ikke mig. Bliver nok på biblioteket

tzari

MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Amazing Ferret

Kan du ikke lave dem i andet en zip?

Jeg har ikke et zip program nemlig

tzari

samme problem jeg havde og på bibl er det et stort problem  :fnis:
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Malene

De er ikke pakkede :fnis: Men jeg kan lige lave nogle .doc'er også.

Tilføjelse: Sig lige til hvis de stadig ikke kan åbnes :)
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

lille_jill

Jeg havde ingen problemer med noget zip

ludvig

Havde heller ingen problemer med at åbne, printer en til dyrhandlen hvor vi køber mad, de havde spurgt min kæreste hvor man køber ildere da han skulle købe nyt mad igår, de havde vist fået en forespørgsel, så dette må da vist være den rette ledetråd at give dem=)

Amazing Ferret

Min pc vil hverken åbne den ene eller den anden fil  :@

Malene

Emmadyhr: Hvis du sender mig din adresse i en PM, kan jeg printe et par stykker ud og sende til dig :)

lille_jill: Jeg kan også sende nogle til dig. Ellers kunne vi også lige mødes en dag. Du bor jo tilpas tæt på :P

Amazing Ferret: Hvilken version af Word har du?
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Amazing Ferret


Malene

Citat fra: Amazing Ferret Dato  6. Februar 2009, kl. 15:47
version 2003
Hm! og du har prøvet at åbne en af dem der står .doc på og ikke .docx?
Logic is the beginning of wisdom, not the end.