Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Julian Carax - Min elskede dreng <3

Startet af KariN, 17. Juli 2013, kl. 11:18

AlisVolatPropiis

Kære skattepigen...
Jeg synes ikke helt jeg kan komme alle mine følelser på skrift. Ikke når det handler om lille numsenappende diskodansende SjulleBulle...jeg har fulgt ham til Danmark, først til Rie, så til dig. Jeg var der da du forelskede dig i ham, da du fik lov til at beholde ham. Han var en fantastisk dreng...sød, god og ja..fantastisk.
Jeg ved han leger med sine venner, familie og alle andre der gerne vil deroppe ligenu. Selvom han nok undgår hende den sure mokke en smule. Han var en elskelig dreng der ikke gad konflikterne..

Hvil i fred skønne smukke Sjulle. Tak for alt du har givet os.
Stort kram til dig Krinse. Og tak fordi du også gav mig chancen for at sige farvel <3

KariN

Mange tak putte <3 Jeg ved at du også var glad for Sjulle og jeg er super taknemmelig for at du tog med på hans sidste rejse, det var en fin afslutning nu hvor du også var med på hans første, dengang han kom til Danmark <3 og ja han holder sig med sikkerheds på LANG afstand af Aisha ;)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Sølvsten

Det gør mig ondt Karina. Hvil i fred lille fyr

lille_jill

Hvil i fred lille ven <3 Kondolerer mange gange Karina :(

KariN

Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3