Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Gemt men aldrig glemt

Startet af Tanja11, 11. September 2013, kl. 16:03

Tanja11

Det er godt nok et par måneder siden nu, men har ikke rigtig kunne få mig selv til at skrive herinde, da det var en meget traumatisk oplevelse.

Tykke fik diagnoseret insulinoma, og vi fik at vide at hun allerhøjst ville leve ½ år, men hun klarede et helt år hvor hun var okay frisk og glad.
Til sidst begyndte hun så at få mange tilbagefald. Hun nægtede at æde sin mad, hun lå og sov konstant og ville ikke rigtig lege mere.
Dagen inden hun forlod os var hun helt slap og jeg var 100% sikker på at nu var det altså tid, men utroligt nok kom der liv i hende igen og hun blev nogenlunde normal.
Jeg åndede lettet op, men næste dag kunne hun ikke klare det mere.
Jeg var alene hjemme og sad og holdt lidt øje med hende, da jeg syntes hun virkede slap igen. Jeg tog hende ud og hun reagerede ikke rigtigt så jeg sad lidt med hende i mit skød.
Hen af aftenen fik hun det meget værre, hun begyndte fråde om munden, få krampetrækninger og til sidst lå hun bare og skred og vred sig i mine arme. Der var intet jeg kunne gøre, andet end at holde hende og berolige hende så godt jeg kunne.
Hun kiggede op på mig og og tog sit sidste åndedræt.
Der var kun nogle uger til hendes 7 års fødselsdag. :'(

Du var den mest venligsindede ilder jeg nogensinde har haft. Du kunne aldrig gøre end flue fortræd, kun i leg, hvor du var ret bidsk, heldigvis kunne du ikke bide særlig hårdt da du havde svage tænder. Jeg kan huske hvor stille du blev da Futte gik bort, du gad slet ikke at lege og du båttede heller ikke mere, men så kom Calle, og hvor blev du bare glad igen. Du båttede konstant og prøvede at lege med ham så godt som du nu engang kunne <3 Det var fantastisk at se dig glad igen og se dig nyde dit ilderliv.
Du var noget fræk nogle gange og vidste godt når der var nogle ting du ikke måtte, så fik du halen mellem benene og løb båttene.
Du havde aldrig bidt nogen og kunne aldrig finde på det, det lå bare ikke til dig.
Du havde en dårlig start på livet sammen med Futte, hvor i boede hos en privat dyreformidling som ikke havde forstand på jer. De syntes det var sjovt at give jer popkorn, øl og chokolade. Jeg mistænker lidt det for at Futte fik leversvigt, men jeg er overrasket over at du næsten nåede at blive 7 år.
Jeg vil aldrig glemme dig, du vil ligge gemt i mit hjerte til evig tid. Elsker dig Tykke og vil altid gøre det <3




Calcifer <3

R.I.P. Futte og Tykke

Kiddo

kondolerer rigtig mange gange  :'(
Your problem is you think your problem is your problem

ilderhjemmet

kondolerer mange gange - sov sødt lille ven
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

Sølvsten


KariN

Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Anne

Sikke en grim oplevelse  :(
kondolerer mange gange

Miliah


Tanja11

tusind tak allesammen for de mange kondolencer :(
Calcifer <3

R.I.P. Futte og Tykke