Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Tæve med hvalpe

Startet af FerretParadise, 8. Maj 2012, kl. 20:09

FerretParadise

Hov der er en skivefejl i mit tidligere indlæg, det er Aylen og Fire der ikke gad hvalpene. Beklager.

Ann Hillerslev.

Bayjoo

Hej Ann,

Hvor blev vi bare alle så kede af at læse dette indlæg  :(
Det var noget af en hård start på livet de små fik. Men dejligt at læse, at de trods omstændighederne har det godt.
Det er nogle utroligt smukke hvalpe der er kommet ud af denne parring.

Mange sommerhilsner fra Sorøbanden / S4, Alpha, Enzo, Max, Kenneth & Lene

FerretParadise

Tusind tak Lene.  :)
Ja det var ikke helt planlagt det der skete for to uger siden, super trist at det gik ud over en hvalp så han måtte aflives.
Heldigvis har resten af hvalpene klaret det super godt, også selvom de ikke har nogen mor.
Ja de er ret dejlige, jeg er dybt forelsket i dem alle, men jeg tror det er meget naturligt, når jeg har været så tæt på dem som jeg nu har pga omstændighederne.
Ann Hillerslev.

Bayjoo

Det var godt, at du handlede så hurtigt som du gjorde.
Hvis dette var sket for en uerfaren opdrætter, kunne skaderne havet været meget større.
Det er godt der findes sådan nogle opdrættere som dig, der vil dyrerne det bedste.
Vi drømmer stadig om at købe en af dine hvalpe...... måske til næste år?
Vi venter i spænding på, hvem der til den tid skal parres  :love:

S4 sender en hilsen til Fire, og minder ham om, at de i overmorgen har fødselsdag  <3 = partytime med STORE gaver  :dans:

/Lene

FerretParadise

Citat fra: Bayjoo Dato 22. Maj 2012, kl. 18:50
Det var godt, at du handlede så hurtigt som du gjorde.
Hvis dette var sket for en uerfaren opdrætter, kunne skaderne havet været meget større.
Det er godt der findes sådan nogle opdrættere som dig, der vil dyrerne det bedste.
Vi drømmer stadig om at købe en af dine hvalpe...... måske til næste år?
Vi venter i spænding på, hvem der til den tid skal parres  :love:

S4 sender en hilsen til Fire, og minder ham om, at de i overmorgen har fødselsdag  <3 = partytime med STORE gaver  :dans:

/Lene
Tusind tak for de rosende ord, jeg bliver helt flov.  :-$

Jeg kan sige, at jeg ville blive meget glad hvis I ville købe en hvalp af mig.
Min plan næste år er at parre Fallen Angel of FerretParadise med Starshine Ferrets Raging Fire.

Ja vores drenge har snart fødselsdag, jeg tror dog at jeg slår hans fødselsdag sammen med Aylens, da hun har fødselsdag på lørdag.
Ann Hillerslev.