Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Vores terrorister ;)

Startet af Katrine Wulff, 4. August 2014, kl. 00:07

Katrine Wulff

Hej allesammen!

Jeg synes da lige, at i også skal have lov til at hilse på vores beboerne i vores oldekolle. Mød...

Frækkerten Arnold:


Hugo, med jord i hele skærmen:


Dronningen af huset, Sara:


Vores ældste trold, Pelle:


Og fjollehovedet, Dobby:


Hvor heldig har man lov at være?! :D

Malene

Sikke en fin og broget flok du har :D
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Sølvsten


Cille


Barky

Hvor er de bare søde!

Er nogen af dem fra opdrættere eller overtaget fra andre ilderejere? Jeg synes måske at jeg kan kende et par stykker af dem. :)
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Katrine Wulff

Hugo, Pelle og Arnold er fra Dyreværnet, men dog kun Arnold og Pelle er kommet ind som hittedyr, hvor ingen ejere meldte sig i forbindelse med fremlysningsperioden. Hugo blev overdraget til DVN af en terminal cancerpatient, der ikke længere magtede at tage vare på ham :(

Sara og Dobby er begge overtaget fra forskellige ejere i Aalborg-området. Sara er købt som hvalp i en eller anden dyrehandel i Aalbogområdet... og Dobby som ungdyr - men fuldvoksen - i en dyrehandel i Nørresundby.

Hvem er det af dem, der ringer klokker i dit baghoved? :)

Barky

Nej så kender jeg dem ikke. *G* Jeg troede bare et øjeblik. Det er ikke sådan når man har været i miljøet for længe og kender for mange ildere. *G*
Bla bla bla.... Hilsen Julia

mette11

Jeg tror at Hugos forrige ejer har været på ilderkliken. Det er jeg faktisk meget overbevist om - der er ikke mange pastel-han-ildere som hedder Hugo og har en ejer der er døden nær af kræft :(

Katrine Wulff

Det er knap 4 år siden vi adopterede ham og dengang hed han ikke Hugo  ;)

mette11

Nej det er rigtigt nok - men jeg er ret sikker på at det er ham. Det var en ung pige som havde ham og hun havde ikke andre ildere...

Katrine Wulff

Jeg kender ikke tidligere ejers alder, men hende og samleveren havde en gammel tæve også, som de valgte at beholde, idet hun ikke krævede så meget aktivering.

Under alle omstændigheder, så er han en helt igennem herlig fyr, som vi har haft meget glæde af i den tid vi har haft ham ;)