Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Felix og ilderen vi sitter barnevakt for :)

Startet af Beate, 12. Februar 2012, kl. 14:03

Beate

Det her var andre gang vi passet Tif og første gang de leget "ordentlig"  :dans:
Tif & Felix

Så godt at se Felix løbe rundt med en "partner in crime"  :love:
Venlig hilsen Beate, Felix, Linus, Mink og Luke

Barky

Det klarer han da ret godt....

Han er da blevet bedre til forholde sig til andre ildere. Men Felix ER jo en darling... :P
Tiff morer sig vist ret godt... Haha!!

Min kat sidder her på skødet og så videoen med stor interesse, jeg tror gerne at Teddy ville have været med til at lege med Tiff og Felix.
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Anne


Beate

Citat fra: Barky Dato 12. Februar 2012, kl. 16:06
Det klarer han da ret godt....

Han er da blevet bedre til forholde sig til andre ildere. Men Felix ER jo en darling... :P
Tiff morer sig vist ret godt... Haha!!

Min kat sidder her på skødet og så videoen med stor interesse, jeg tror gerne at Teddy ville have været med til at lege med Tiff og Felix.

Ja, han ER ;) nemlig! Vi håber han kan få en permanent kæreste til foråret :D

Teddy må snuse ind her hvis han er på amager en dag ;) han er hjertelig velkommen, hehe!
Venlig hilsen Beate, Felix, Linus, Mink og Luke

mette11

De er da total søde...Felix skal da snart have en ven  :dans:

Barky

Citat fra: Beate Dato 13. Februar 2012, kl. 18:59
Citat fra: Barky Dato 12. Februar 2012, kl. 16:06
Det klarer han da ret godt....

Han er da blevet bedre til forholde sig til andre ildere. Men Felix ER jo en darling... :P
Tiff morer sig vist ret godt... Haha!!

Min kat sidder her på skødet og så videoen med stor interesse, jeg tror gerne at Teddy ville have været med til at lege med Tiff og Felix.

Ja, han ER ;) nemlig! Vi håber han kan få en permanent kæreste til foråret :D

Teddy må snuse ind her hvis han er på amager en dag ;) han er hjertelig velkommen, hehe!


I kan også bare komme ud med Felix en dag.. Så bestiller vi en pizza og ser om Zallie kan være en mindre kælling overfor Felix. *G*
Bla bla bla.... Hilsen Julia