Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

åhhh Plato :(

Startet af ilderhjemmet, 30. Juni 2010, kl. 10:24

ilderhjemmet

 I morges ca kl 0700 opdagede vi at du havde luftvejsproblemer, du hyperventilerede samtidig med at du hev efter vejret, du havde det rigtigt skidt.
Du er nu indlagt hos vores dyrlæge med dobbeltsidet lungebetændelse og selvfølgelig med en masse vand i begge lunger, du er i kritisk tilstand men er i ilttelt nu.

Lille skat - vi er så nervøse for dig, men glad for at både vores dyrlæge og os selv handlede ret hurtigt, kom så lille skat  <3 du skal overleve krisen, vi elsker dig sådan og kan ikke bære hvis du går væk.

Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

cibatuchsi

puha det var ikke lige sådan et syn man vil stå op til
håber at i opdagede det tidsnok og at i får en frisk fræk trold hjem igen om et par dage:)

Lena og Peter

Vi krydser fingre for at alt går godt.... :)

Sølvsten

#3
Sender gode tanker til jer og Plato

ilderhjemmet

Det startede så småt igår, men vi troede det var varmen (hvor dum må man være), vi håber også at han kom i tide, men for fa.... hvor er vi nervøse
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

FerretParadise

Puha sikke da noget.
Jeg vil krydse alt jeg har får ham.
Ann Hillerslev.

lussingen

Åhh stakkels Jer og stakkels Plato :(
Vi krydser alt hvad vi kan herhjemme!!
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Anne

Jeg krydser også alt

mette11

Åh hvor forfærdeligt...krydser alt hvad der krydses kan for at Plato snart er rask igen...

Min Albert havde lungebetændelse for nyligt, dog havde han ikke vand i lungerne og det var rædsomt at se ham trække vejret sådan...endnu mere rædsomt var det at jeg ikke kunne få ham til en dygtig dyrlæge (jeg har nu indført forbud mod at mine dyr bliver syge en fredag aften så jeg må til vagtdyrlægen på KVL med dem - de skal ind til Lone!!!).

Skriv når i ved mere...

KariN

Håber det bedste for ham..
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

ilderhjemmet

Så har vi fået Plato hjem, han har ligget i ilttelt til i morges,han drikker pænt, vejrtrækningen er blevet en smule bedre, men det er så det, tilstanden er altså ikke helt ok endnu.

Han må på ingen måde anstrenge sig, han skal holdes i ro, må heller ikke være sammen med de andre og skal være i det mindste bur vi har. Rent faktisk er han i et kaninbur der står på vores spisebord, har lagt en dug over halvdelen af buret samt rullet gardin ned pgr. af solen som først forsvinder engang i eftermiddag.

Han skal ha' penicillin x 2 daglig i 8 dage og ellers kærlig pleje.

Og tusind tak for jeres tanker og hilsener :)
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

Sølvsten

Hvor er det dejligt at høre at han er i bedring.

FerretParadise

Dejligt at han er i bedring, den stakkels kære dreng.
Ann Hillerslev.

KariN

Godt at det da går den rigtige vej med ham, håber at han kommer sig hurtigt :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

lussingen

Dejligt at høre at I har fået ham hjem og at det går bedre med ham. Vi krydser stadig fingre herhjemme for at han snart kommer sig helt!
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.