Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Hvalpene spiser (næsten) selv

Startet af lille_jill, 1. April 2013, kl. 20:28

lille_jill

19 dage er de nu. Har fået mælk 2 dage med en pipette, men de virker til hellere at ville selv.

Tag jer ikke af os i baggrunden. Michael ævler om fisk i telefonen, min mor er panisk over hvalpene, hendes veninde tager billeder og jeg forsøger at styre showet bare lidt med telefonen som kamera:

19 day old ferrets eating by themselves for the first time

lussingen

Hvor er de bare kære Jill  <3 Jeg glæder mig til at se når de får øjne <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Anne


Kiddo

 :-$ jeg er helt forelsket i dem, glæder mig til at se flere videoer med dem :D
Ebi kigger lidt underligt på min pc's højtalere, når de små skriger...og så kigger hun sådan helt "HVAD FANDEN ER DET!!! agtig" på mig :D
haha det er nuttet
<3 <3
Your problem is you think your problem is your problem

CMS

Mange hilsner Christina

Volmer


Ferretale

Cute  <3 cute  <3 cute  <3 cute  <3 cute  <3

Shamua


Vh. Marianne

Eliza

Nåååårh hvor er de dejlige <3 elsker hvalpe der spiser eller hvad det nu er de har gang i :) men fik en smule dårlig nerver når de kom tæt på kanten af bordet :)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

lille_jill

Tak allesammen :) Det er sgu ikke lige noget jeg gider at gentage hver dag. Sikke et svineri. I morgen bliver det kun det kun Lille Lilla og Sort som får lov til at gå så meget amok.

Eliza: næste gang bliver det dælme heller ikke på spisebordet, det har jeg lært nu! Meningen var, at vi var 3,5 mennesker (min mor har brækket armen) til at styre dem, men så ringede Michaels telefon belastende nok midt i det hele. Det er ikke lige noget med snøvler med, når Amina splitter alt til atomer, når hun kan høre hvalpene skrige og hun ikke kan komme derhen.

lille_jill


Eliza

Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

CMS

Haha - Amina er en rigtig hønemor :P Hvalpe, der spiser ligger og gnasker, er så sødt..
Mange hilsner Christina

Mewz

Kors, hvor er de søde, når de knirker sådan. :)
~ Isis Ronja
Julius (3/5-14),
Freja (5/7-11) og
Lusen (12/04/11) i hjertet. Vi savner jer!

Shamua

Hehe, så fik hun styr på tropperne igen :D
Jeg glæder mig virkelig til at se hvordan de kommer til at se ud de er hvalpe, synes de ser helt vildt mørke ud!! :)

Vh. Marianne