Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

At under holde sig selv når man er en ilder!

Startet af A_M_T >Team Unique Ferrets<, 24. Marts 2011, kl. 21:35

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Her til aften fandt Heffe på at en plastikflaske bare var det sjoveste i verden at leg med! Og han har bare brugt lang tid på at trille rundt med den!

Anubis kigger også lige forbi :)

My silvermittferret Hefaisthos playing with a empty plasticbottle!

Enjoy!

lille_jill


Shamua


Vh. Marianne

PiaLyng


Minority ferrets

Ja man behøver bare ikke købe en masse legetøj til dem... De finder helt sikkert selv på noget :P Som da Lucifer stjal min iphone og gemte  :S Den er nu sendt til reparation  :@ Men sød er han nu alligevel :P

Skide sød film :D 
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Dark Crystal Ferret

Hahaha Heffe det har jeg da vidst længe :dans: Cola flasker er verdens sjoveste at lege med. 8)
Det eneste der undre mig er at de underlige folk bag flaskerne har lavet hullet så lille :S . Har forsøgt snart et år at komme ind igennem det hul, og det er ikke lykkes endnu.  :X
Men tror på at hvor der er vilje er der vej. Så giver ikke op.  ;)
Cola Flasker er mit farvorit legetøj.

Båt båt fra Emma <3

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Dark Crystal Ferret Dato 25. Marts 2011, kl. 15:17
Hahaha Heffe det har jeg da vidst længe :dans: Cola flasker er verdens sjoveste at lege med. 8)
Det eneste der undre mig er at de underlige folk bag flaskerne har lavet hullet så lille :S . Har forsøgt snart et år at komme ind igennem det hul, og det er ikke lykkes endnu.  :X
Men tror på at hvor der er vilje er der vej. Så giver ikke op.  ;)
Cola Flasker er mit farvorit legetøj.

Båt båt fra Emma <3

Er der huld i? Det vidste jeg slet ikke! Så er det jo meget nememre at komme ind! Nå det må jeg lige båtte med madmor om! Jeg vil også ha flasker med hulder i!!!

Båtte båt Heffemand!

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Hej hej Emma!

Nu fik jeg lige båttet et alvorsbåt med hende den uduelige madmor! Og tænk hun hørte efter hvad jeg båttede!
Her er endnu en film hvor madmor havde puttet nogle guffere ind i og lavet et huld i enden! Det var bare genialt!

More bottleplay by the ferret Hefaisthos!