Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

De nyeste videoer herfra..

Startet af Barky, 28. Marts 2011, kl. 16:34

Barky

Jeg fik lige lyst til at lave en lille video idag af mine skønne ilderpiger.. Og mens jeg var herinde, kan jeg lige smide nogen underlige kattevideoer ind også. *G*

Den her er fra idag. Også de fleste optagelser.
Life with ferrets

Arthur går helt besærk over en snor. (Som han selv har lagt midt på gulvet vel at mærke, jeg gjorde intet. Han er super til at underholde sig selv. *G*)
Cat playing with string

Og super snaksagelige Teddy med sit skjulte siamesergen..  :lol:
Til sidst i videoen får selv Arthur nok af hans snak. (og Arthur er altså en meget snakkede race ifølge racebeskrivelsen)
Cat talk
Bla bla bla.... Hilsen Julia

KariN

Hvor er det nogle skønne videoer af dine dejlige dyr :D

Jeg må lige gense dem i aften med lyd på, for der er ingen lyd her på arbejdet :S
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Barky

Jeg vil sige at den nederste er nok den vigtigste med lyd.. Mig og Teddy snakker en del sammen... Haha!!

Men tak ellers. :D
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Shamua

Dejlige videoer, herlige misser :D Garfield (katten herhjemme) snakkede tilbage til Teddy :fnis:

Vh. Marianne

Barky

Hahah.. Hvor sødt.. Mine katte reagerer sjældent på kattelyde.. Men fuglevideoer! Så står de begge klistret til skærmen..
Bla bla bla.... Hilsen Julia

AlisVolatPropiis

søde videoer Julia :D jeg er forelsket i Mallimaleika..det ved du, men for fanden Zallie har altså bare en helt speciel personlighed :D

Og så giv mig min kat....nu har du haft den længe nok!

Barky

Zallie er en meget speciel ilder, meget ehm... Zallie-agtig..

Malimaleika var slet ikke op til særlig meget sjov idag, men vi har jo alle vores dage. *G*

Og NEJ, den kat blir hos mig, du ville få spat af ham efter nogen timer... :P
Bla bla bla.... Hilsen Julia

FerretParadise

Jeg faldt lige over denne tråd, jeg er ikke så tit inde og se på film.
Men jeg var glad for at se dine film, det var super dejligt at se Zallie og Maleika, og rigtig sjovt at se dine katte.

Og puha der er jo sne udenfor på den ene film, godt det er overstået, og det snart bliver varmt.  :)
Ann Hillerslev.

Barky

Tak for dine søde ord Ann. :)

Jeg ville ønske at jeg havde filmet mere da Maleika havde hvalpe. (og ønske at jeg havde noget bedre at filme med dengang. *G*)

Ved ikke om jeg glæder mig til varmen, men jeg glæder mig til at få sollys hele dagen. Det ER altså bedre at filme og tage billeder i dagslys.
Bla bla bla.... Hilsen Julia