Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Tæver på udstillinger

Startet af Line, 25. Januar 2011, kl. 16:40

Mustela

#45
Men hvordan skulle folk med sikkerhed kunne vide de har ECE? Der findes få metoder til påvisning, og jeg har da ikke hørt om nogle danskere med mavesyge i sommers, som fik det undersøgt. Og der var vidst flere der var ramt? Jeg havde selv en omgang, men den var ovre hurtigt.
Men som der er skrevet i en anden tråd, så smittes 3-5 millioner mennesker, hvoraf 300.000-500.000 mennesker dør, hvert år af influenza A. ECE rammer måske, men der findes rigtig mange andre virus som forårsager diarre, så eftersom ECE ikke er påvist, hvem siger så at det overhovedet er det????
De dødstilfælde i Sverige -er det påvist, eller går man bare ud fra symp og siger at det er ECE? De ildere der døde, var de ikke ret gamle, samt aldrig været i kontakt med andre ildere, mennesker der holder ilder osv??
Stakkels ejer af de dyr :(

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

Anne

Eliza: jeg har ikke set nogen skrive du var helt ude i skoven for at nævne ECE. At folk diskuterer muligheden og stiller spørgsmålstegn er vel både sundt og naturligt. Men jeg synes altså ikke at du ud fra det kan konkludere at folk lyver og skjuler sygdomme.