Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

En meget svær beslutning

Startet af cibatuchsi, 1. April 2011, kl. 19:12

cibatuchsi

Som nogen allerede ved har vi haft snakket om at hellige vores tid på vores børn og ikke på vores opdræt.
så vi har taget den MEGET tunge beslutning at lukke Olsen´s ilderopdræt ned efter de to kuld vi venter i år. :(
Vi vil dog stadig være aktive i ildermiljøet da vi self. beholder vores dyr og nok ender med at købe flere hen af vejen da vi begge ved vi ikke kan leve uden dem :)

Anne


Amazing Ferret

Jeg stoler ikke på nogen som helst i dag  :fnis:

Og jeg tror det er en aprilsnar for hvorfor vælger man lige i dag at komme frem med sådan en stor ting

Cille

Tjah..hvis det passer er det dum dag at melde det ud på...så jeg vil også tro det aprilsnar :fnis:
For kan ikke se man så melder det ud lige idag....det kunne man have gjort igår eller ventet til imorgen så

Dark Crystal Ferret

Citat fra: cibatuchsi Dato  1. April 2011, kl. 19:12
Som nogen allerede ved har vi haft snakket om at hellige vores tid på vores børn og ikke på vores opdræt.
så vi har taget den MEGET tunge beslutning at lukke Olsen´s ilderopdræt ned efter de to kuld vi venter i år. :(
Vi vil dog stadig være aktive i ildermiljøet da vi self. beholder vores dyr og nok ender med at købe flere hen af vejen da vi begge ved vi ikke kan leve uden dem :)

Daisy, nu vidste jeg jo godt denne tråd ville komme. Men vil sige jeg virkelig føler med jer begge to, og håber i snart kommer oven på igen.  :smooch:
Er glad for i alligevel vælger at blive her sammen med os i ilderverden. Og ja.. Os slipper i om ikke andet ikke af med så let.
Men ring endelig sødeste hvis du vil snakke. Nu har vi jo snakket meget om det. Men du ved jeg er her for jer.
Og er så stolt over at Pixen bliver far til et af jeres kuld, især nu det bliver jeres sidste  :'(
De bedste tanker fra både mig og Robert

Shamua

Aprilsnar! Tror ikke på i vil lukke! I elsker det, hvorfor så stoppe, og så lige i dag? hehe

.....

Vh. Marianne

Lena og Peter

Jeg håber på at det er en aprilsnar.... Men er desværre ikke helt sikker... Men jeg synes helt sikkert at hvis det ikke er en aprilsnar, er det et rigtigt flot valg, da vi ved hvor meget i elsker Jeres opdræt... Og hvis det er en aprilsnar, får i begge tæsk næste gang vi ses, for så er jeg hoppede i med begge ben.

Anne

ej det er en aprilsnar, ingen melder den slags ud den første april i alvor.

cibatuchsi

Jeg må hellere komme lidt på banen her.
1: ja det er en aprilsnar
2: Maria tak fordi du ville hjælpe
3: vi har haft snakket meget om det herhjemme, men lukker ikke opdrættet ned efter i år. Har allerede bestilt nyt avlsdyr, vi glæder os meget til at få hjem. Men vi regner med at blive lidt mindre aktiv mht udstillinger osv. men ja nu må vi se.
Men igen det har været på tale og alt kan nå at ske endnu.

og må indrømme at havde det været nu vi ville lukke ned ville jeg ikke skænke datoen et stykke, da det er noget der skal skrives inden jeg fortryder... ;)

Dark Crystal Ferret

Citat fra: cibatuchsi Dato  1. April 2011, kl. 23:36
Jeg må hellere komme lidt på banen her.
1: ja det er en aprilsnar
2: Maria tak fordi du ville hjælpe
3: vi har haft snakket meget om det herhjemme, men lukker ikke opdrættet ned efter i år. Har allerede bestilt nyt avlsdyr, vi glæder os meget til at få hjem. Men vi regner med at blive lidt mindre aktiv mht udstillinger osv. men ja nu må vi se.
Men igen det har været på tale og alt kan nå at ske endnu.

og må indrømme at havde det været nu vi ville lukke ned ville jeg ikke skænke datoen et stykke, da det er noget der skal skrives inden jeg fortryder... ;)

Ja, gudskelov var det da en Aprilsnar  ;) (og jeg blev forledt til at dække over den :lol: :P)
Men ja, det har jo været på tale desværre. Men Daisy og Steffen.. Jeg kan så dertil sige jeg er glad for i ikke tager den beslutning. Det ville bare være for trist uden jer :love:
Hvem skulle jeg så drille?? You see  8)

Anne

Bare fordi de ville lukke deerse opdræt betyder det jo ikke at de ikke ville være her mere.
Havde beslutningen været ægte så ville jeg sagtens kunne forstå det, og man kan jo også sætte et implantat i nogle dyr og tage nogle års pause.