Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

kun hanhvalpe

Startet af TulleogElvis, 6. Juni 2011, kl. 19:57

TulleogElvis

kan det virkelig ladesig gøre at man kun får hanhvalpe??? vi har prøvet og tjekke men er ikke sikke på om vi har set rigtigt....

Amazing Ferret

Det kan sagtens lade sig gøre, men jeg tror i har set forkert. I har nok forvekslet navlen med tissemanden. På pigerne er der ligesom en lille dut ved endetarmen og på drengene sidder tissemanden lige under navlen

Cille

Tag et  billede til os af det nederste af maven...dvs røv/mave forfra...så skal vi fortælle jer køn hvis det er.

Bawa

Citat fra: Cille Dato  6. Juni 2011, kl. 20:04
Tag et  billede til os af det nederste af maven...dvs røv/mave forfra...så skal vi fortælle jer køn hvis det er.
Haha, ej undskyld, men det lød ret perverst! :lol:

TulleogElvis

ja det kan godt ske, da det er første gang vi har fået hvalpe smiler.. så der er meget at lære endnu.... men vi lade hende være i nogle dage da hun er lidt stresset da vores katte gerne vil lege med hende som de plejer og de kan ikke forstå hun ikke gider... 8)

Amazing Ferret

Hvis har muligheden så sæt hende i et andet rum hvor der ikke kommer andre dyr. Det giver ro til tæven

TulleogElvis

det ville vi gerne hvis det ikke var fordi vi står og skal til at flytte men de har opgivet at lege med hende nu, så nu er hun mere rolig... men du kan tro jeg var glad da vi fandt ud af hun var med hvalpe... vi var dog ikke sikker på hvornår hendes termin var så troede der var 3 uger til men hun fødte så dagen efter , det gjorder os glade smiler

Barky

Smid evt et tæppe over buret så hun for fred for kattene... Hvis hun stresser for meget kan I risikere at hun æder hvalpene for at beskytte dem mod fremmede.
Bla bla bla.... Hilsen Julia

TulleogElvis

det har vi allerede gjordet.... så der er ro hos hende nu

TulleogElvis

vi har også et spørgsmål.. vi har set at hun render med dem i munden, for det lignede at hun ville æde dem men gjorder det ikke...

KittAnderson

det kan være fordi hun er stresset og vil flytte dem til et roligt sted. Hvilket jo ikke er muligt i et bur.
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

Dark Crystal Ferret

Så er det fordi hun prøver at flytte dem til et nyt sted.
Det kan både være fordi hun ikke føler sig tryk der hvor hun er med dem. eller føler sig forstyrret.
vores tæver har også båret rundt på hvalpene en gang i mellem hvis de bare syndes de skulle ligge et andet sted.
Der kan være flere grunde til det.

AlisVolatPropiis

:P ja hun kan jo ikke så godt bære dem rundt i poterne :P


Men hun er nok stresset....sørg for hun står i et uforstyrret rum, og lad være med at kigge på dem hele tiden...katten forstyrrer også og hun kan sagtens ende med at æde dem af stress...
I burde altså have læst op om alt det her inden, det er utrolig nemt at miste en tæve plus hvalpe allerede under drægtigheden.

Cille

Har hun noget at putte sig i/gemme sig i?...for lyder til at hun ikke ved hvor hun skal putte dem.

TulleogElvis

jamen har læst alt om dem  men fandt denne side igår og min kæreste har haft dem før ... det er mere mig der er begyndt interesser mig for dem nu..... syntes jeg lære noget nyt hele tiden....