Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Valparna ute i det gröna!

Startet af Starshineferrets, 27. Juni 2009, kl. 18:49

Starshineferrets

Idag tog jag med mig valparna ut i trädgården.. och denna gång hade jag kameran med... och lyckades fånga alla på bild i alla fall :)



























































OoOOPS! Det blev lite många bilder  :oops:

Katrine

Rigtig gode billeder, og sikke nogle søde hvalpe  :love:
Ildere: Loppen & Bamse

Amazing Ferret

Super gode billeder  :)

Og de er jo ved at få maske  :fnis:

tzari

bedårende og smukke som altid  :love:
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Pipvig

Hvor er de skønne!
Og pragtfulde billeder  :D

Bawa

jeg er helt væk i de hvalpe!  :love:

Starshineferrets


Malene

Kæft hvor ser de bare dejlige ud! Jeg får helt tårer i øjnene når jeg ser dem :-$ :lol:
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

AlisVolatPropiis

De er simpelthen så smukke...bare for at sige det på et andet forum :lol: -og jeg er stadig skudt i Razzmatazz og hans navn :D
og jeg glæder mig til at blive slået sønder sammen af en af dine småbanditter eller flere, på udstillinger :D

Barky

Sara - min foto guru..... Dine hvalpe er så smukke. Men Alizarin bør bestemt bo her hos mig... :P
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Starshineferrets

Tusen tack än en gång  :@

Barky: tack, det betyder mycket när det kommer från dig! Alizarin hälsar att hon redan packat väskan... men hon undrar hur hon ska få plats med sina 3 kor, och 8 hönor? :s