Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Video af Izzy's hvalpe

Startet af Amazing Ferret, 11. Juli 2009, kl. 17:41

Amazing Ferret



Hvalpene er nu 4 dage gamle og meget højlydte  :fnis:


Katrine

øj, anede ikke at de havde "lyde"
Søde er de i hvert fald  :love:
Ildere: Loppen & Bamse

Malene

Aww en sød video. De knirkelyde er bare ikke til at stå for :D
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Julie

nååååårh.. det er godt nok en hyggelig lyd :D

Bawa

jeg elsker bare baby lyde :D
og det gjorde emma også kunne jeg lige se .. haha ..

tzari

For at være en dødbider kan jeg ikke se noget kært i at drille hvalpene for at få dem til at larme endnu mere. De er døve og blinde på nuværende tidspunkt. Ja moderen er ret ligeglad men ikke noget jeg er fan af at se.
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Amazing Ferret

Citat fra: tzari Dato 11. Juli 2009, kl. 18:37
For at være en dødbider kan jeg ikke se noget kært i at drille hvalpene for at få dem til at larme endnu mere. De er døve og blinde på nuværende tidspunkt. Ja moderen er ret ligeglad men ikke noget jeg er fan af at se.

Det er godt ikke alle er dødbiddere ;)

Og det skal lige siges at hvalpene ikke tager nogen som helst skade af at man nusser/roder med dem. Jeg ved Vivian er af anden mening :P men jeg ville ALDRIG gøre noget der kunne skade tæven eller hvalpene :D Hvis man har et tæt forhold til sin tæve, og man kan mærke at hun har det fint med at man rører hende hvalpe, så er der intet i vejen for det

Black Diamond

Hvor er de bare kære søde <3 De er da ikke til at stå for :fnis: Jeg kan ikke se du gør noget forkert. Overhovdet ikke. Hvalpen er ikke skadet for livet af at blive killedet lidt på maven. Syndes ikke man kan sætte det op sådan.
Og igen Erika, tak for at du tog den lille vidieo af dem :love:

Amazing Ferret

Jeg lovede dig jo jeg ville optage det  :fnis:

Black Diamond

Ja, jeg er også glad nu <3  :dans: Skulle hilse fra mine børn og sige de larmer, men er søde :fnis:

Malene

[besked=Malene]Al unødvendig snak om håndteringen af hvalpene er blevet fjernet. Nu er der blevet nævnt en anden mening og ønsker man at diskutere emnet yderligere, bedes man oprette en generel diskussionstråd.
Fortsat god tråd :)[/besked]
Logic is the beginning of wisdom, not the end.