Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

gensynsglæde

Startet af lille_jill, 17. Juni 2013, kl. 20:45

lille_jill

Fik Zecora retur i dag, indtil hun finder et nyt hjem. Sigurd blev svært imponeret af det nye legetøj som kom på besøg, så hun var lige ved at blive kvalt i sin egen glæde de første 2 timer  :lol: Arme Zecora nåede ikke engang ud af kassen, så var hun allerede den bedste som fandtes i Sigurds verden <3
De rasper lidt på videoen, men det er bare fordi de har helt oppe og køre af glæde :)

Ved ikke hvad Amina laver. Hun skal bare altid være belastende indslag, når jeg filmer  :X

Two young ferrets playing

Barky

SKØN video Jill! Og dejligt at se Zecora igen, og Sigurd.. for jeg kan skisme ikke se forskel på dem. LOL!

Og jeg synes altså at det er ufatteligt kært at de bare bliver så glade alle dine hvalpe at de slet ikke kan finde hoved og hale på sig selv. Små sjove tosser! <3
Bla bla bla.... Hilsen Julia

lille_jill

De er simpelthen så skægge de 2 <3 Nu har Zecora lært Sigurd at hvæse og trække sko op i kattebakken og ned under ilderskabet  :X
Sigurd har så vist hende hvordan man vælter ting ned fra sofabordet og hiver dvder ud fra reolen.. og hvor Chucky sover!

Men hold op hvor var jeg bange for at Sigurd ville få et hjerteanfald af glæde. Hun hyperventilerede sgu næsten  :lol:

Barky

Arj.. Det er vist godt at du selv har beholdt Sigurd.. Så må du prøve at begrænse hendes liv lidt, således at hun ikke får det ALT for sjovt Jill.... *G* Selvom det vist er første gang jeg nogensinde siger det om en ilder.!

Bla bla bla.... Hilsen Julia

CMS

Jeg tror da bare, Sigurd siger, hun vil beholde sin legekammerat :P haha!
Mange hilsner Christina

AlisVolatPropiis

Skøn video..og hvor er de bare super søde :D :D :D

Anne

smukke dejlige hvalpe :D Og ih hvor er de glade

lille_jill

Citat fra: CMS Dato 17. Juni 2013, kl. 23:35
Jeg tror da bare, Sigurd siger, hun vil beholde sin legekammerat :P haha!

ja, det ville hun garanteret gerne :) Men det vil Chucky ikke.. og det er de ældste der bestemmer.

Shamua

Ej hvor er det en skøn video! Zecora og Sigurd <3

Vh. Marianne