Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Bur, igen! :D

Startet af MissCookie, 27. Februar 2013, kl. 18:05

MissCookie

Hejder Ferretopia :)
Nu skriver jeg altså lige igen, bare fordi jeg har ildere på hjernen hele tiden og glæder mig sindsygt til der kommer nogle totter til mig!

Har kigget lidt rundt på Zooplus.de og fandt dette bur.
http://www.zooplus.de/shop/hunde/hundehuette_hundetuer/zimmerkaefig/94857

Hvad siger i til det?
Nogle ideer til hvad man evt kan putte ind i det for at lave hylder osv.

- Ida :)
Hilsen Sam, Robin og Ida :)
Rest in peace min lille Yoshi <3

Amazing Ferret

Tremmeafstanden er for stor  :D Jeg har nemlig kigget på det

Cille

Det tror jeg så ikke de er.
Det papegøjebur jeg har der er tremme afstand større er jeg ret sikker på, godt nok var jeg nødt til at sætte tråd på det, da jeg har haft et par små tæver der kunne mase sig ud af det.
Fordelen er at tremmer ikke rigtig kan give sig, så derfor kan de ikke sådan lige komme ud af det.
De tæver jeg havde måtte og vride sig et stykke tid før de var ude, og de var små i størrelsen, og det kun der hvor tremmer er vandret dvs siderne.

AlisVolatPropiis

Der er så vidt jeg kan se...større afstand mellem bunden og buret, end mellem tremmerne...og personligt ville jeg ikke købe et bur jeg måske skulle komme ekstra tråd på :)
Jeg ville vælge noget jeg var helt sikker på ingen ilder kunne komme ud af...eller sidde fast i :)

MissCookie

Altså på dette billede ser der ikke udsomom tremmeafstanden er for stor?
Hilsen Sam, Robin og Ida :)
Rest in peace min lille Yoshi <3

3totter

Kommer lidt and på hvor stor dine dyr er min lille pige ville kunne komme i gemme uden problemer, men min dreng ville ikke kunne komme i gemme uden problemer

lille_jill

Jeg tænker også, at hvalpe vil komme ud igennem eller blive for ivrige og komme til skade. Men med hanner er det ikke et problem.

MissCookie

Hmm.. I har nok ret :) Så må jeg fikse noget med noget net, eller finde et andet bur :)
Hilsen Sam, Robin og Ida :)
Rest in peace min lille Yoshi <3

AlisVolatPropiis

De har også ændret på bunden der....du kan se bakken sidder længere oppe.. :)