Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

?

Startet af xCelina, 17. December 2009, kl. 19:19

xCelina

Jeg har lige et par hurtige spørgsmål.. :) jeg ved ikke om mine dyr muligvis har lopper, men hvis de nu har, kan jeg så godt bruge "frontline combovet til katte"? Og jeg skal på ferie til juni næste år, hvor får jeg dem passet? :)

Malene

Der er vist nogle der har problemer med at lopperne er resistente overfor frontline. Men det skal jeg ikke gøre mig klog på. Mine har aldrig haft lopper.

Mht. pasning, så kan du skrive en tråd i "Tjenester". Der plejer gerne at være hjælpsomme mennesker ;) Jeg ville gerne passe dem, men pt. er jeg ikke sikker på at jeg kan :)
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Stubba

hvis vi er flyttet inden juni kan vi nemt :)
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

KariN

Jeg bruger advantage til katte, det tager både øremider og lopper og kan købes på apoteket, for ja der er noget med at lopperne er blevet resistente overfor frontlige så jeg ville vælge noget andet :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Anne

Jeg briger advokate (staves?)

xCelina

okay.. Hvad koster det ca.?

KariN

jeg mener at jeg giver mellem 100 og 150kr for advantage, der er så til nogle gange i da jeg deler hver enkelt tube op sådan at de ikke får for meget af det, da det jo er målt efter vægt på katte
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

xCelina

Okay.. Tak for hjælpen.. Jeg tager lige et smut til dyrlægen da baby brækker sig i stride strømme! :'(

Stubba

nu kan jeg ikke huske, om du har svaret i andre indlæg.

men fandt du ud af hvorfor hun brækkede sig?
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

CarinaNielsen

jeg bruger stronghold til hunde. :) jeg gav 145 kr. :)
Basserne fra Herning. :)

xCelina

Citat fra: Rofus Dato  5. Januar 2010, kl. 18:26
nu kan jeg ikke huske, om du har svaret i andre indlæg.

men fandt du ud af hvorfor hun brækkede sig?

- nej, desværre ikke.. hende jeg var hos havde absolut ikke forstand på dyret!! :(
men hun fik en eller anden katte spøjte mod noget mavehalløj, som hun sagde muligvis ville virke..
det gjorde det så også, hun er i hvert fald rask igen!! :D men dyrlægen skal jeg ikke ned til igen..