Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

åhhh Plato :(

Startet af ilderhjemmet, 30. Juni 2010, kl. 10:24

ilderhjemmet

Plato er i markant bedring  :dans:, vejrtrækning er næsten helt normal  :), ingen hiven efter vejret,  han spiser og drikker næsten normalt og afføringen er også helt normalt. Han prøver at bryde ud af sit uønsket "isolationsbur", og hver gang vi nærmer os buret, titter han frem eller viser at han er utilfreds med det hersens stille liv. Jeg har sovet hos ham i nat eller rettere sagt på sofaen så jeg ku' holde et "søvningt" øje med ham. En enkelt men kraftigt hosteanfald fik han først på natten.

Jeg har så heller ikke røget indendørs efter vi fik ham hjem.

Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

FerretParadise

Det lyder jo rigtig positivt. :)
Hvor lang tid skal han så blive i det iso bur?
Ann Hillerslev.

KariN

Dejligt at det går den rigtige vej med ham :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

ilderhjemmet

Ann: Kan forestille mig at han skal være der til - suk - penicillin kuren er overstået - næste fredag - men vil lige kontakte min dyrlæge - men er også godt klar over at han ikke må være aktiv for tidlig.

Vi er rigtig glade for at Plato reagerer så godt med medicinen
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

cibatuchsi

sikke da en skøn læsning:)

ilderhjemmet

nøøj, det bliver en lang uge, Plato skal være eller helst holde sig i ro til næste fredag i sit "fængsel" helt alene - suk -, jeg har så bedt min dyrlæge om at få taget nye billeder og en ekstra lytning/undersøgelse i næste uge inden penicillinkuren er slut evt. torsdag - bare for en sikkerhedsskyld  ;)

Daisy: Vi er også rigtig glade, bare det at han stadig var i kritisk tilstand for 24 timer siden og i ilttelt for 48 timer siden-
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

KariN

#21
Kan han ikke få en af de andre ind til sig i hans Isolations bur? Jeg tænker at han måske slapper bedre af når han har en af sinne venner hos sig som han kan putte og hygge med så han ikke er helt alene :)

Medmindre at sygdommen selvfølgelig kan smitte, så er det ikke en god idé jo :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

lussingen

Hvor er det dejligt at høre at det er gået så markant fremad med ham :)
Det er selvfølgelig synd for ham, at han keder sig lidt, men det er jo for hans eget bedste... Men dejligt at hans madforældre er så opmærksomme på ham, der er bare ikke noget værre end når ens "børn" er syge :(
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

ilderhjemmet

Karina: Plato går sammen med Filine og Rasmus normalt, de er meget legesyge og det der med at putte er ikke så længe af gangen, men han har lidt legetøj hos sig

lussingen: ja man går jo næsten helt i panik, de kan ihvertfald få en helt op på mærkerne når deres adfærd ændres, bare en lille smule.
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet