Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Implantat og testikler

Startet af Beate, 28. Januar 2013, kl. 22:58

Beate

Hvor lang tid tok det før ilderne deres fik mindre testikler efter implantat?
Jeg syns bare Linus sine har blitt større siden han fik implantat for lidt over 2 uger siden, cirka

Men han er mindre dominant nå da...  :) lidt ivertfald
Venlig hilsen Beate, Felix, Linus, Mink og Luke

FerretParadise

Med mine drenge, Fire og Sniper, tror jeg der gik 3-4 uger før deres boller var blevet markant mindre.
Nu var begge drenge meget i brunst da de fik deres implantater, da de først skulle gennemføre parring og vente på at der var født hvalpe.
Men det er helt naturligt, at bollerne vokser lidt på en han der får implantat, hvis ikke han var 100% i brunst før han fik implantatet.

Dejligt at høre, at Linus allerede er blevet mindre dominant.  :)
Ann Hillerslev.

Shamua

Ved begge mine drenge gik der kun 1 uge før det virkede og testiklerne blev mindre. Macto fik det i april, så han var fuld brunstig. Lancelot fik det i januar mener jeg, men han var også klar til at parre hvis det var det han skulle ha gjort.  :)

Vh. Marianne

Anne

jeg tror der gik ca 4 uger med Lugh

mette11

Mine drenge fik implantater den 3. januar og det er først for et par dage siden at deres boller er blevet mindre. De er stadig ikke helt lækre (de er fedtede  :X), men det går da den rigtige vej nu  ;)

Eliza

Mero fik sit d. 4 jan og han er heller ikke så dominerende mere men stinker og har kæmpe kugler stadig. Han blev også mere brunstig til at starte med, som er helt normalt.

Der plejer sagtens at kunne gå 5 uger, før der er en rigtig forskel.
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Beate

Det var godt å høre :) Michael insisterer på at det ikke er i. Men så er det altså helt vanlig  ;)
Vi hadde en god lqng puttestund i sofaen i går aftes og det er lenge siden sist!!
Venlig hilsen Beate, Felix, Linus, Mink og Luke

Beate

Nu er testiklene meeeeget mindre  :dans: iiiiiih!
Venlig hilsen Beate, Felix, Linus, Mink og Luke

mette11

Mine har nu begge helt små kugler! :dans: :dans: :dans: