Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

jørgen indlagt

Startet af ilderhjemmet, 8. Februar 2013, kl. 18:01

ilderhjemmet

Jørgen er lige blevet indlagt hos Allison her kl. 1600, han har væske i lunger og hjerte, hjertet er forstørret idet det har været på "overarbejde" og luftrøret er blevet presset opad af væsken, indtilvidere har Allison tømt ham for 40ml væske og der er stadig mere tilbage, han skal  nu til at ha' vanddrivende indtil i morgen, hvor væsken kommer fra vides endnu ikke, der kunne være en skjult cancer eller noget, dette vil vise sig når han bliver helt tømt.

Imorges var der intet at se og mærke på Jørgen, her kl. 1430 lagde jeg mærke til en meget stille og slap ildertot der bare hev og gispede efter vejret, så fat i telefonen og en akuttid til Allison.
Jørgen har lige været på en 10 dages penicillinkur pgr af en byld under hagen, det var så forrig fredags.

Også Du elskede Jørgen <3 skal kæmpe dig igennem, først med Allison og senere med os og vi er bare så motiveret, du er kun lidt over 3 år og har mange gode år i dig endnu og flokken kan da slet ikk' undvære dig
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

mette11

Åh nej...det lyder virkelig ikke rart  :( :( :( Håber det bedste for ham

Julie

Årh nej dog. Krydser fingre for at han snart er på benene igen :(

lille_jill

Stakkel :( Krydsede fingrer og poter herfra!

Beate

Krydser fingre og poter herhjemme for Jørgen  <3
Venlig hilsen Beate, Felix, Linus, Mink og Luke

lussingen

Vi herhjemme krydser alt hvad vi kan for både Jer og Jørgen <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Sølvsten

Åh Gitte og Skipper hvor er det hårdt. Jeg håber på alt det bedste for Jørgen

Kiddo

 :( :( ååha, sikke da noget, stakkels Jørgen...-der bliver krydset alt hvad der krydses kan
Your problem is you think your problem is your problem

ilderhjemmet

tusind tak til alle jer  <3
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

Anne

Åh nej hvor forfærdeligt :(
Vi sender mange tanker og krydser fingre og poter

FerretParadise

 :( Hvor er det bare forfærdeligt, jeg vil krydse alt jeg har for ham.
Det er dog dejligt at I er så opmærksomme på jeres dyr, og reagerer med det samme I føler der er noget galt.  <3
Ann Hillerslev.

KariN

Åh nej altså :(

Krydser alt hvad jeg kan for at han hurtigt er frisk igen og kan komme hjem til jer og de andre ilder-tosser
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Lena og Peter

Vi krydser fingre ..   :(
Og håber på at få en positiv opdatering hurtigt.

ilderhjemmet

#13
Jørgen hjemme igen  :dans:, har det bedre dog ikke på toppen, han er nu på hjertemedicin og vanddrivende, han skal evt til en  hjerteskanning, det bliver først besluttet på næste mandag, vi har en åben tid hos dyrlægen hvis han får det akut dårligere

lige en opdatering af Quark
han er ved at blive trappet ud af prednisolonen og har det rigtigt godt igen, håber at når prednisolonen er ude af kroppen at han ikke får tilbagefald
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

Sølvsten

Det var en dejlig opdatering.