Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

vestibulær syndrom

Startet af ilderhjemmet, 11. Januar 2013, kl. 17:16

ilderhjemmet

 Vores hjertebarn Quark har udviklet vestibulær syndrom  :'(, han er nu på prednisolon samt antibiotikakur.

"Vestibulær syndrom (skæv hovedholdning) er ofte et symptom på sygdom i de organer og nerver der har med balancen at gøre (det indre øre)
Årsag: Oftest en komplikation til mellemørebetændelse" meget kort fortalt.

For ca 10 dage siden opdagede vi at Quark væltede rundt til den ene side, kunne slet ikke styre bagpartiet og var enorm træt, ringe til dyrlægen, selvfølgelig op til en weekend, vi var helt sikker på at det var inolulima (staves) afsted til dyrlæge, div blodprøver og selvfølgelig blodsukker samt røntgen var fine, Quark var sund og rask  :dans:, han rettede sig og blev "gamle" Quark igen  :love:, indtil i går aftes, startede forfra, han væltede til den ene side og han havde "skæv hovedholdning), afsted til dyrlæge idag, vi talte om mr og tci scanning men dyrlægen var efterhånden sikker i sin sag, pgr af hans symptomer.

Kære kære Quark  <3, du skal kæmpe sammen med os de næste uger, hverken du eller vi er klar til at sige farvel til hinanden, vi har nået så meget sammen og vi har masser vi skal opleve sammen.
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

Anne

Puha, jeg håber virkelig at han kommer sig!

Sølvsten

Åh nej. Håber det bedste for ham.

Lena og Peter

Vi vil krydse fingre for at han snart er "gamle" Quark igen

lussingen

Vi herhjemme krydser alt for jeres hjertebarn <3 Masser af tanker til Jer og Quark <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

KariN

Puha sikke en omgang, krydser fingre for at han hurtigt er ovenpå igen :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

lille_jill

Krydser alt hvad jeg kan for ham. Stakkels "lille" Quark :'(

Er det det samme som headtilt? Havde jeg en rotte, som udviklede. Han lærte at klare sig med det skæve hoved.

ilderhjemmet

Jeps Jill, det er et af symptomerne
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

Kiddo

uuh, vi krydser også ALT hvad krydses kan her hjemme  :(
rigtig god bedring til Quark.
Your problem is you think your problem is your problem

FerretParadise

Åh nej altså, det er jeg virkelig super ked af at høre.
Quark er for mig noget helt specielt, en meget smuk og vidunderlig dreng.

Jeg vil krydse alt jeg har for ham, for han SKAL bare blive rask igen.
Jeg håber du vil holde os opdaterede med hvordan det går ham.
Ann Hillerslev.

ilderhjemmet

Det kan du tro Ann, jeg skal nok opdaterer ham

Og et stort varmt tak til jer alle
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

mette11

Håber han bliver god igen den kære dreng  ;)

Eliza

Stakkel stakkels Quark og jer :( Ønsker ham rigtig god bedring og håber han bliver sig selv igen.
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

ilderhjemmet

Vi havde regnet med at det ville blive en kamp at få medicin i Quark, især prednisolonen da den jo har en meget grim smag, men det går som en leg  :) vi blander op med vitaminpasta og han labber det i sig og vil helst ikke slippe skeen igen og derefter slikker han resten i skålen i sig, næsten ingen medicin rester tilbage.

Ann: ja han er en skønner dreng  <3

Også et stort og varmt tak til Mette og Elisa
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

Eliza

Vitaminpasta er en fantastisk opfindelse :)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.