Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Cilles træf 2013

Startet af Cille, 15. Juli 2013, kl. 15:53

Cille

tænkte jeg måske skulel sætte det herind, da det har været lagt ud på FB, men kom så lige i tanke om at det jo ikke er alle der kigger på FB.
Så nu det så lidt med kort varsel...sætter bare lige kopi ind af hvad der står på FB og det er på fredag dvs d 19.
Fra klokken 14:30

Jeg plejer at holde et træf 1 gang om året for ilder folk, og nu synes jeg så at det var ved at være på tiden.
Nu er jeg ovre det første hvalperæs, og har dermed mere overskud til et træf.

Jeg vil give kaffe, te, saftevand og bage en kage.
Men folk må selv tage andet med.
Det er selvfølgelig altid dejligt hvis andre gider tage mere kage med :P
Jeg har sat et ca slut tidspunkt(18:30),da jeg denne gang ikke vil stå for madlavning.
Jeg vil for en gangs skyld bare have et træf hvor jeg faktisk selv deltager, og ikke er i køkkenet det meste af tiden.

Derudover pga der har været noget smitte rundt omkring, og at jeg heller ikke orker at skulle gå og rode op efter andres dyr... så er dette et træf uden medbragte dyr.
Men jeg har da vist også nok folk kan nusse på hvis de skulle gå "ilder-kold" :P
Dvs er vejret godt er man velkommen til at selv tage løbegård med og sætte op ude i haven.

her er plads til ca. 25 personer


Der er 16 på listen, måske kun 14 da der er 2 som måske ikke kommer.


AlisVolatPropiis

Jeg ville gerne men det går desværre ikke. Men i må have den herligste dag allesammen :D

Anne

Jeg vil rigtigt gerne, men jeg arbejder den dag og kunne alligevel først være der når det er slut :(

Cille

Det jo ikke fordi det er slut på den måde, for folk skal da være velkommen til at blive længere, men jeg laver bare ikke aftensmad