Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Julefrittevitten 2013

Startet af stjernehuset, 2. April 2013, kl. 19:58

Anne

Det er tit meget dyrt at leje hallen den ekstra tid, og jeg har det selv sådan at hvis det koster rigtigt meget, så synes jeg ikke at alle skal betale for at nogle få skal kunne sove der (hvilket jo bliver konsekvensen).

Det er en fed service når man kan sove i hallen, men ellers er der altid mulighed for at søge herinde om der er nogen der har plads til en :)

lille_jill

Har har også både en sofa, dobbeltseng og ekstraseng på lageret til de 2-benede og 2 løbegårde + bur til de 4-benede til rådighed, hvis nogen mangler overnatning :) Bor ca. 15-20 minutters kørsel fra hallen.

Lynet

Vi vil muligvis også kunne have en boende her med ildere. Vi har 3 ekstra løbegårde. Bure er heller ikke noget større problem, de skal bare lige graves frem fra skuret  :fnis:
Vi bor ca. 35-40 min. fra hallen  :D
Fordi de er det hele værd!

Ceciliaolucifer


Sheila-Maria

Lyon Ferretry - opdræt af sunde, smukke hybrid ildere, alm. ildere og kælemink. Kig på www.lyon.minisite.dk.

MissCookie

Hilsen Sam, Robin og Ida :)
Rest in peace min lille Yoshi <3



stjernehuset

Så er vi ved at have dommerne på plads og vi åbner for tilmeldig den 15. juni 2013 kl. 10.00


Citat fra: lille_jill Dato  2. April 2013, kl. 22:28
Kommer :) især hvis der er pebernødder :D

ja, Jill der kommer pebernødder og julegaver til udstillerne.

mette11

Jeg er klar!!! Tilmelding sendt kl.10.00.01!!! Glæder mig til at kunne deltage igen  :dans: :dans: :dans: :dans: :dans: :dans:

lille_jill


lille_jill


CMS

Citat fra: mette11 Dato 15. Juni 2013, kl. 10:11
Jeg er klar!!! Tilmelding sendt kl.10.00.01!!! Glæder mig til at kunne deltage igen  :dans: :dans: :dans: :dans: :dans: :dans:

Det bliver ligeledes RIGTIG hyggeligt at have dig med igen :D
Mange hilsner Christina

Shamua

Sendt, modtaget og svaret! Jeg kommer med aaaaalle sammen :D

Vh. Marianne

Barky

Så er mine 3 også tilmeldt. :D
Bla bla bla.... Hilsen Julia