Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Fuzzy Ferret Show 2013

Startet af Shamua, 7. Maj 2013, kl. 20:04

FerretParadise

Hurra Hanna.  :)
Jeg glæder mig meget til at prøve hende som dommer.  :)
Altså ikke fordi jeg ikke ville ha Marianne P, men når nu hun har meldt afbud, så er jeg meget glad for, at det er Hanna der kommer.  :)
Ann Hillerslev.

Isht

Er det muligt at komme uden ilder, og kigge med? :) Så kunne jeg endelig få set de små uldtotter sådan rigtigt :3

Dyrenørden

Citat fra: Isht Dato 31. August 2013, kl. 16:04
Er det muligt at komme uden ilder, og kigge med? :) Så kunne jeg endelig få set de små uldtotter sådan rigtigt :3

Folk er altid velkommen til at komme og kigge på ilderudstillinger :) Så du kigger bare forbi og du spørg også bare løs vi ilderfolk siger ikke nej til en ildersnak :)

Isht


Isht

Jeg har planer om at dukke op til Fuzzy Ferret tror jeg. Tænkte på om der er noget jeg skal vide før jeg tropper op? :) Nogen forholdsregler?
Jeg har ingen ilder, men vil rigtig gerne se de små uldtotter in action ;)

Anne

lad være med at tage parfume på eller generelt lugte af parfume. parfumelugt på dyr kan trække ned, så hvis du vil nusse dyr er det nemmest at få lov til hvis man er parfumefri

Julie

Stort tillykke med placeringerne allesammen og tak for endnu en rigtig hyggelig udstilling. Super dejlig oplevelse at min tykkebasse Fry vandt sin klasse, bedste junior og BIS - specielt min bror og far er meeeeget stolte (nåe ja, jeg er da også.. og har hørt opdrætteren også er ;)). Også mange tak for at I tog så godt imod min bror. Han har aldrig været med på udstilling, og han synes simpelthen det var så fedt, ikke mindst fordi I er så glade for at snakke (og så fordi 'hans' ilder vandt noget). :)

Og tak fordi der var varmt i lokalet! Det var skønt ikke at fryse på en udstilling for en gangs skyld :P

Shamua

#22
Citat fra: Julie Dato 28. Oktober 2013, kl. 13:08
Super dejlig oplevelse at min tykkebasse Fry vandt sin klasse, bedste junior og BIS - specielt min bror og far er meeeeget stolte (nåe ja, jeg er da også.. og har hørt opdrætteren også er ;)).

Hvor har du dog det fra  :-$
Var ved at gå ud af mit gode skind fordi jeg ikke bare kunne gå ned og gi ham et kæmpe mys og fortælle at han var virkelig dygtig :D flæske dreng <3
Stort tillykke med ham!

Og så stort tillykke til alle de andre vindere :)

Vh. Marianne

Ceciliaolucifer

Tack för en jätte trevlig utställning!!  :)