Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Hobrovejens dyrhospital, Aalborg

Startet af Namilla, 15. Oktober 2008, kl. 14:12

Namilla

http://www.dyrehospitalethobrovej.dk/

Viden om dyret: God, jeg har dog aldrig været inde med mere alvorlige og specifikke ilder-sygdomme.
Service: Man kan stort set altid få en tid indenfor et par dage, og de har altid tid til akutte dyr. Derudover er der god tid, og både dyrlæger og vet-sygplejersker synes at brænde for deres arbejde.
Specialer: Pt. er der en dyrlæge med speciale i krybdyr og eksotiske dyr, og en anden under uddannelse, men alle dem jeg har været inde ved, har god erfaring med ildere...Morten og Bo er rigtig søde og har god erfaring med ildere.
Priser: (kopieret fra hjemmesiden)

Konsultation hund/kat                                                         495,00 kr.
Konsultation af fugle og små dyr                                           371,25 kr.
Recept/ udlevering af medicin, f.eks. ormemidler                    120,00 kr.
Recept/ udlevering af medicin til kronisk lidelse                        60,00 kr.






--------------------------------------------------------------------------------


Vaccination og Chipmærkning
Sundhedsundersøgelse og vaccination hund/kat                      519,20 kr.
1. vaccination af hvalp eller killing incl. sundhedsundersøgelse  519,20 kr.
Revaccination af hvalp eller killing 1 måned efter 1. vac.          298,93 kr.
Rabiesvaccination                                                                 522,95 kr
Rabiesvaccination i f. b. med anden behandling                       302,68 kr.
Vaccination i f. b. med anden behandling                                298,93 kr.
Chipmærkning ( excl. registreringsgebyr 85,- kr.)                    332,55 kr.




--------------------------------------------------------------------------------


Hund
Dysplasifoto til DKK                                                                 1.410,75 kr.
Dysplasifoto til DKK + albuer                                                    1.670,63 kr.
PennHip undersøgelse af hofter                                                1.905,75 kr.
Kastration lille hund <10kg                                                        1.807,98 kr.
Kastration mellem-lille  10-19kg                                               1.904,92 kr.
Kastration mellem-stor 20-29kg                                               1.985,60 kr.
Kastration stor 30-39kg                                                           2.066,29 kr.
Kastration gigant racer >40kg                                                   2.155,72 kr.
Sterilisation lille hund <10kg                                                      3.175,48 kr.
Sterilisation mellem-lille 10-19kg                                              3.297,35 kr.
Serilisation mellem-stor 20-39kg                                              3.368,47 kr.
Sterilisation gigantraceracer >40kg                                           3.529,84 kr.
Tandrensning inkl inhalationsnarkose lille hund <10kg                 1.324,13 kr.
Tandrensning inkl inhalationsnarkose mellem-lille 10-19kg         1.423,13 kr.
Tandrensning inkl inhalationsnarkose mellem-stor 20-39kg        1.472,63 kr.
Tandrensning inkl inhalationsnarkose gigantracer >40kg             1.683,00 kr.
Tandudtræk at mælketænder incl. narkose                                990,00 kr.
Tandudtræk af øvrige tænder, efter aftale                                   247,50 kr.
Attest til rejsebrug ( Excl EU-pas til kæledyr)                               346,50 kr.
EU-pas til kæledyr                                                                    160,88 kr.
Udsættelse af løbetid incl. medicin                                             562,27 kr.
Progesteronmåling -
( fastsættelse af parringstidspunkt, 1. måling)                            737,28 kr.
Progesteron 2. måling og efterfølgende                                      499,20 kr.






--------------------------------------------------------------------------------

Kat
Kastration                                                                                   83,60 kr.
Sterilisation                                                                              1.352,98 kr.
Tandrensning inkl. narkose og medicin                                         863,78 kr.
Øremærkning incl. konsultation og narkose                                   744,00 kr.
Øremærkning i f. b. med anden behandling                                   198,00 kr.
Vaccination i f. b. med anden behandling                                      298,73 kr.




--------------------------------------------------------------------------------

Gnaver og kaniner
Kastration af marsvin/ kanin                                                         754,88 kr.
Tandklipning i narkose                                                                 528,24 kr.


--------------------------------------------------------------------------------


Euthanasi
Afslutning - hund lille <9kg                                                             538,80 kr.
Afslutning - hund mellem 10-25kg                                                    556,80 kr.
Afslutning - hund stor  26-50kg                                                       577,20 kr.
Afslutning - hund gigantrace >50kg                                                  600,00 kr.
Afslutning - kat                                                                               513,60 kr.
Afslutning - mus, hamster, undulat                                                  336,00 kr.
Afslutning - marsvin, kanin                                                               336,00 kr.





--------------------------------------------------------------------------------

Kremering
Afslutning - hund incl. kremering og miljøafgift,
f. eks. labrador (25-50 kg)                                                               906,20 kr.
Afslutning - kat incl. kremering og miljøafgift                                     761,90 kr. 
Miljøafgift - tillægges alle kremeringe;                                         48,00 kr.

Tilgængelighed med offentlig transport: God, alle 1'ere fra banegården kører derud + 14 og 16'eren, hvis man stå af ved sygehus syd. Fra sygehus syd er der ca. 250 m. at gå. Bussen som kører til zoologisk have kan man stå af lige når den drejer fra hobrovej, så er der 50 meter at gå. Alle rutebiler sydpå fra rutebilstationen stopper i øvrigt også ved sygehus syd.
Mængde rabat: Ja... ved to eller flere dyr, får man 10% på nummer 2, 3 osv. Derudover kan der oftest gives et tilbud på flere behandlinger, hvis man spørger (fx kastration, kombineret med vaccination og tandrensning)...derudover har jeg prøvet at de klippede kløer og rensede tænder gratis, mens ilderen alligevel var bedøvet for kastration.

tzari

har kun en kritik men det er mange år siden !!! Havde en ilder inde de fortalte mig havde sukkersyge fordi de havde brugt blod skemaet for katte og mente jeg skulle aflive  :@ spurgte en andne dyrlgæe og han fik 7 måneder mere før han udviklede en andne sygdom han blod var ilder rigtigt.  Så vær obs på at check de bruger ilder blod skemaet nu  ;)
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Cille

Kat
Kastration                                                                                   83,60 kr.

Der skal jeg op og have snittet dyr :lol:
Ej regner nu med der er en lille fejl der og der mangler et 0

Namilla

Ja, det regner jeg også med... det er ikke mig der har kopieret forkert...fejlen er også på deres hjemmeside...
Men jeg skal snart have kastereret Fnug, så kan jeg lige oplyse om prisen for en ilder...

Carina

Jeg har også kun ros til dem... de var rigtig søde og venlige da jeg var oppe med min tøs  :)

Namilla

Jeg skal have vaccineret ilderne imorgen, så så kan jeg lige give besked, om priserne for gnavere også dækker ildere, eller om de går ind under katte-priserne...

Peewit

Jeg var derinde sidste år med min pige, da hun have kræft i den ene binyre og skulle have den fjernet. Var selvfølgelig meget nervøs for hende og ked af det, men jeg fik en super behandling. De var virkelig gode til at fortælle og berolige en omkring det der nu skulle ske. Meget professionelle.
Molly fik en god behandling og blev hurtig frisk igen. De er også alt meget søde når det er tid til vac. og sundheds tjekket.
Jeg er meget trykke ved dem, de virker altid som om de har styr på hvad de laver. Jeg vil helt sikkert bruge dem når/hvis der er noget.
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3