Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

cilleborgs ildere's parringsplaner 2012

Startet af Cille, 14. December 2011, kl. 21:46

Cille

Hun er da nok halv søster.... jeg ved jo ikke noget om din fenris.
Jeg følger ikke ret meget med mere herinde.
Eller jo....Ved godt du har ham fra samme sted, og albino tæven nok er hans mor...så dermed er de jo også halvsøskende, og har din så også pastel far, jamen så de jo nok hel søskende

Jeg har aflivet drengen...han var blevet så bleg og livløs,så det var bare ? om tid....det gjorde jeg her omkring kl 18 inden jeg gik op til min mor.
Så de er nu 10 stk,men så tror jeg heller ikke der er flere der ryger bagud...de ser så fine ud de sidste.
Men jeg er stadig i tvivl om der flere angora imellem, så det må tiden vise :)

Lena og Peter

Vi krydser fingre for de sidste 10, og regner så med at de klare det...  :)

Lena og Peter

Citat fra: the bird Dato  8. April 2012, kl. 17:49
Cruella, er det egentligt Fenris søster?

Du må undskylde mit lidt sure opstød, men kan du ikke stille alle din spørgsmål, som ikke har noget med parringer eller hvalpe billeder af gøre, på en pm eller andet sted?

the bird

Citat fra: ilderbanden Dato  8. April 2012, kl. 22:32
Citat fra: the bird Dato  8. April 2012, kl. 17:49
Cruella, er det egentligt Fenris søster?

Du må undskylde mit lidt sure opstød, men kan du ikke stille alle din spørgsmål, som ikke har noget med parringer eller hvalpe billeder af gøre, på en pm eller andet sted?

øh, ja, det var da vist et surt opstød.. alle mine spørgsmål? dette har været mit eneste spørgsmål der ikke har haft noget med Hannes avls planer og gøre? du får det til at lyde som om jeg har bombarderet tråden med diverse spørgsmål om både det ene og det andet?? jeg undskylder da mange gange at jeg spurgte i tråden, det skal ikke ske igen..

englefugl

Citat fra: Cille Dato  8. April 2012, kl. 22:17
Hun er da nok halv søster.... jeg ved jo ikke noget om din fenris.
Jeg følger ikke ret meget med mere herinde.
Eller jo....Ved godt du har ham fra samme sted, og albino tæven nok er hans mor...så dermed er de jo også halvsøskende, og har din så også pastel far, jamen så de jo nok hel søskende

Jeg har aflivet drengen...han var blevet så bleg og livløs,så det var bare ? om tid....det gjorde jeg her omkring kl 18 inden jeg gik op til min mor.
Så de er nu 10 stk,men så tror jeg heller ikke der er flere der ryger bagud...de ser så fine ud de sidste.
Men jeg er stadig i tvivl om der flere angora imellem, så det må tiden vise :)

Det var synd :( Men held og lykke med resten af de små pus <3

Dark Crystal Ferret

Citat fra: the bird Dato  8. April 2012, kl. 23:37
Citat fra: ilderbanden Dato  8. April 2012, kl. 22:32
Citat fra: the bird Dato  8. April 2012, kl. 17:49
Cruella, er det egentligt Fenris søster?

Du må undskylde mit lidt sure opstød, men kan du ikke stille alle din spørgsmål, som ikke har noget med parringer eller hvalpe billeder af gøre, på en pm eller andet sted?

øh, ja, det var da vist et surt opstød.. alle mine spørgsmål? dette har været mit eneste spørgsmål der ikke har haft noget med Hannes avls planer og gøre? du får det til at lyde som om jeg har bombarderet tråden med diverse spørgsmål om både det ene og det andet?? jeg undskylder da mange gange at jeg spurgte i tråden, det skal ikke ske igen..


syndes egentlig også det var et rimeligt voldsomt svar at få på et ellers uskyldigt spørgsmål - sorry Peter :-$ Det er vel klart at The bird gerne vil vide mere om dyrene til den dreng hun ved kun ganske lidt om.. Vi ved jo at Cruella er en af de 5 tønder ildere som kommer fra samme sted som fenris, og Hanne ligger jo heller ikke skjul på det på sin hjemmeside. Så kan ikke se hvorfor det er så slemt thebird spørger om Hanne ved et eller andet om familien. Men ved ikke om jeg blander mig i noget som jeg ikke må blande mig i?? Det vil jeg da undskylde i så fald :X Syndes bare dit svar virkede rimelig hårdt i forhold til hvad The bird skrev :-$

Cille

Nu var/ er der så lagt tråde ind omkring disse dyr. :).... så kunne man jo have spurgt der ;)
Så det vi (os der har dem) ved om dem står der, og jeg var ikke en af dem der hentede dyrene.
Dermed har jeg ikke snakket direkte med disse folk, så det jeg ved er fra dem som hentede de dyr.

Det andet Ilderbanden snakker om er hvalpe trådene, hvor der bliver stillet spørgsmål flere gange fra the bird omkring en anden tæve.(3 eller 4 gange ialt)
Hvilket jo heller ikke høre hjemme i hvalpetrådene, når det intet har med det kuld at gøre :)
Off topic er fint nok nogen gange, men når det kommer til hvalpe tråde og parringer, så får de fleste af os paronoia da der ikke altid skal så meget til før der ballade.

Sidste år gik der også fnidder fnadder i min Parrings tråd, og det er ikke noget jeg gider igen.

PiaLyng

Hvordan går det med Cruella :D?
For jeg er jo slet ikke nysgerrig :-$

Cille

Citat fra: PiaLyng Dato  4. Maj 2012, kl. 12:09
Hvordan går det med Cruella :D?
For jeg er jo slet ikke nysgerrig :-$

Det går helt fint, men både jeg og Erika er i tvivl om antal...der er minimum 3 og jeg synes jeg kan mærke 5 nogen gange.
Men der kan sagtens være flere :)
Men hun er bliver plukket nu, og er ved at have lidt mave....det pynter på hende for hun var jo alt for tynd da hun ankom her.
Så hun ved at være hænget, og det der med nusseri det er nu lidt dejlig.... jeg er så stadig lidt på vagt, men hun har ikke vist tegn på bid i laaaaaang tid

PiaLyng

Hvor dejligt :D.. Jeg glæder mig til at se små totter fra hende af :-$..

Cille

Så er denne Parring igang, og forventet termin er omkring d. 16 juni


Manna & Lucky .
Jeg forventer vildfarvet (mørk og mellem), og måske nogen med aftegn

Pris på hvalpe fra dette kuld : 1600kr
Til udland : 3100kr

Amazing Ferret

Virkelig spændende og se hvad ham Lucky kan præstere i år  :D

Cille


Amazing Ferret

Ja det gør han  :fnis: Jeg tror dog ikke han har noget imod det hehe