Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Vores lille dronning.

Startet af PiaLyng, 13. December 2013, kl. 18:53

PiaLyng

Den 3. november fik vi Margrethe hjem <3
Hun er født den 5. september 2013, og er en "lille" blanding af rottweiler og dogue de bordeaux :love: Moren var ren rottweiler, med tavle og fra hvad jeg ved er en god opdrætter. Faren er blanding af rottweiler og dogue de bordeaux, og mere husker jeg ikke om hans baggrund. Kuldet var en upser, da moren skulle være parret med anden fin stamtavle hund, med der var en som var hurtigere :fnis:

Margrethe er ikke just den mest intelligente hund, men hun har charmen, hvilket man jo også kan nå langt ved.
Buddha synes godt om hende - i sær når hun ikke tager hans legetøj, hans godbidder eller putter for længe ved hans mor :fnis:
Og så er Margrethe meldt til hundetræning, så både vi og hun kan blive klogere :P.. Vi håber det virker.
Hun vejer lige nu omkring 10,3 og tager gerne 1kg på i ugen eller mere.















(Man er jo lidt af en dronning, og skal da helst sove med hovedpude og dyne, når det er en mulighed!)


(Ellers er det altså ret godt at sove på madfar, eller madmor..)


-Lige de billeder jeg havde på fb af hende  :P

Cille

Hvor er hun da bare lækker... hun måtte godt bo her <3 :D

mette11


Malene

Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Eliza

Hvor er hun sød :) tillykke med hende
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Shamua

Hun er bare mega bedårende.. Jeg er jo normalt til stankelbens hunde, men hun måtte nu også gerne flytte herhjem <3

Stort tillykke med hende!

Vh. Marianne

Anne


Minority ferrets

Masser af kærlighed på Margrethe :D  :love:
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Kiddo

iih en "lille" hundebasse :D hvor er hun nuttet, mange gange tillykke med hende.. <3
Your problem is you think your problem is your problem

PiaLyng


Ferretale

Awww hvor ser hun bare dejlig og nuttet ud  <3