Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

udbryder..

Startet af Ferretale, 25. Juni 2013, kl. 18:24

Ferretale

SÅ lykkedes det mit lille damp barn at bryde ud a ilderværelset  :nej:

Arbejder nat i øjeblikket, så da jeg kom hjem i morges tog jeg Fluke ud a værelset, tænkte Spikey sover stadig..
Kommer ind i stuen og der ligger et plastickrus midt på gulvet, som ikke lå der da jeg forlod lejligheden - så ved man godt der har været en ilder løs  :fnis:

Hvor finder man Spikey..... inde i buret snork sovende i sin køje  <3

Ferret

Han viser med glæde sin madmor hvordan man bryder ud - let og elegant  ;)


Havde heldigvis lukket døren til soveværelset og sko skabet inden jeg tog af sted - ellers tør jeg ik tænke på hvordan min lejlighed SÅ havde set ud  :P

lille_jill

det er da også et flot håndtag du har lavet til ham lige der i midten :)

Eliza

Jeg er imponeret over han først har lært det nu ;) godt klaret spikey  :fnis:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

CMS

Hahaha den klarer han jo let og elegant :D
Mange hilsner Christina

KariN

Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Ferretale

Citat fra: lille_jill Dato 25. Juni 2013, kl. 21:39
det er da også et flot håndtag du har lavet til ham lige der i midten :)

Haha ja det skulle være så smart med sådan et håndtag, det syntes Spikey åbenbart os  ;)

Citat fra: Eliza Dato 25. Juni 2013, kl. 22:33
Jeg er imponeret over han først har lært det nu ;) godt klaret spikey  :fnis:

Nu har jeg haft de plader siden januar, så ja det er faktisk utroligt det først er nu han finder ud a det  :)

AlisVolatPropiis

Fine Spikey! En skam du efterlod spor...hvem ved hvor mange gange du har lavet det trick...og uskyldigt kravlet ind i buret inden mor kom hjem? :P

Ferretale

Haha ja hvis han havde været smart, havde han hoppet ind på værelset igen - så havde jeg ik opdaget noget...
Så havde jeg bare troet han havde neglet det krus aftenen før  :)

lussingen

Det er tydeligt at se, at han er i familie med "banditterne" herhjemme. Her minder det mest af alt om "Fort Knox".  :fnis:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Ferretale

Har gjort pladerne større, så jeg er ved at brække arme og ben hvis jeg lige skal over...
Det gik os fint et stykke tid MEN så lykkedes det ham igen at hoppe over  :nej: den lille bandit  :love:

Nogen forslag til hvad jeg kan gøre?
Jeg ved nogen sætter rør for oven, men hvad er det for nogle rør?

SaschaDJensen

#10
Citat fra: Ferretale Dato 17. Juli 2013, kl. 10:24
Har gjort pladerne større, så jeg er ved at brække arme og ben hvis jeg lige skal over...
Det gik os fint et stykke tid MEN så lykkedes det ham igen at hoppe over  :nej: den lille bandit  :love:

Nogen forslag til hvad jeg kan gøre?
Jeg ved nogen sætter rør for oven, men hvad er det for nogle rør?

Fjerne det hul du har lavet i pladen? eller køb et barnegitter, hvor du sætter plader på. så kan du åbne og gå igennem uden at skulle oppe over, og det burde han ikke kunne komme over, med mindre at han har noget at gå op på

lussingen

Jeg har barnegitter OG plakatrør ovenpå dette, da to af mine banditter kan hoppe over gitteret :X Det er sådan nogle plakatrør man kan købe i en boghandel. De er omkring 10 cm i diameter. Vi har skåret en flænge i dem, så de kan presses ned ovenpå selve barnelågen ;)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

CMS

Plader, som jeg har, med et plastikrør på toppen (vi er dog fortsat ved at finde en Priya-sikker højde - vi er nu på +4 lister på undersiden)
Mange hilsner Christina

Ferretale

Mange tak for svar allesammen  :)

Jeg vil prøve at købe plakatrør og se om det kan holde min lillle udbryder inde  ;)
Mine plader er 75 cm  :)

Eliza

Vi har altid lavet pladerne mindst 80 cm :)

Catli præsterede også lige at komme op på en kommode som ikke var blevet skubbet de sidste 3 cm ind til væggen i den ene side :)

Mero hoppede op på den forleden dag da der stod en transportkasse under den, men han hoppede altså mindst en meter  :o

De burde få blyklodser spændt om benene de kære kræ  :lol:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.