Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

En tur på KVL med Sundance

Startet af lussingen, 22. April 2013, kl. 22:14

lussingen

Igår var Sundance ikke helt sig selv... Han var mere stille end han plejer at være, og han ville helst sove. I morges da jeg tjekkede ham, lå han og sov sødt sammen med sine tre søskende. Igår tjekkede jeg ham igennem fra hoved til røv, uden at finde noget.'
I dag da jeg kom hjem fra arbejde, lå han for sig selv inde på værelset. Jeg gik hen og nussede ham, og da jeg tog ham op, kunne jeg se, at han havde en kæmpe knude på maven (på størrelse med en golfbold :().
Jeg skyndte mig at ringe til Alison, men der var lukket. Så ringede jeg til KVL og vi kørte afsted med det samme. Ann var så sød at hun tilbød mig at mødes med mig derinde, det var jeg virkelig glad for, for mine oplevelser med KVL er ikke af de gode (sidste år blev både Loke og Speedy aflivet derinde).
Stig og jeg kørte alt hvad remmer og tøj kunne hold.
Dyrlægen der skulle undersøge Sundance var den samme som aflivede Loke. Han har ikke så meget forstand på ildere, men er virkelig sød og rar.
Der var et akuttilfælde med en hund, så vi ventede i en time. Sundance blev undersøgt grundigt. Han havde en formodning om, at det var en byld, og derfor blev der lagt et lille dræn ind. Ganske rigtigt, ud væltede materie, blod og andet snask :(
Så nu er Sundance på pencillin. Heldigvis var det ikke "værre". Jeg var så nervøs at jeg dårligt kunne gå ind ad døren, og jeg fik vist også sagt noget værre fjol til Ann :-$

Jeg vil virkelig rose KVL. Mens vi sad og ventede, kom de med vand og appelsiner til os. De var MEGET imponerede over Sundance, de havde aldrig mødt en ilder, der var så blid og stille og rolig. De kunne gøre alt ved ham og han ikke så meget som truede ad dem <3 Ud over det, så fik jeg det til væsentlig under prisen, da de syntes det var synd vi havde ventet så længe :)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Cille

Åh nej da.
Håber snart han bliver frisk igen

lussingen

Citat fra: Cille Dato 22. April 2013, kl. 22:16
Åh nej da.
Håber snart han bliver frisk igen

Tak Hanne <3 Jeg må indrømme at jeg blev skide bange da jeg opdagede den. Jeg forestillede mig det værste og fik deja vu omkring alt det der skete sidste år. Så nu krydser vi bare fingre for at han reagerer godt på behandlingen.
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

PiaLyng

Åh god bedring til det bette pus <3!
Men godt det "bare" var en byld!! Og dejligt med en veninde som ville være der for dig :)!

lussingen

Citat fra: PiaLyng Dato 22. April 2013, kl. 22:26
Åh god bedring til det bette pus <3!
Men godt det "bare" var en byld!! Og dejligt med en veninde som ville være der for dig :)!

Tusind tak Pia <3 Ja det var dejligt at det var noget der relativt let kunne behandles. Det er nemlig fantastisk med veninder der bare er der, når man har allermest brug for det  <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Sølvsten

Puha turde næsten ikke.læse indlægget. Godt det bare var en byld. God bedring til ham

CMS

Puha!! Godt det var en harmløs byld, der nemt kunne behandles. God bedring med ham..
Mange hilsner Christina

Nanna

Pyh.. Godt den blev tømt! Krydser fingre og sender varme tanker om at han snart bliver frisk igen! :)
Mange hilsener fra Nur, Keela, Louie og Nanna

Ferretale

God bedring med ham..
Håber snart han blir frisk igen..

Barky

Godt det ikke var mere alvorligt, jeg kan godt forstå at du blev rigtig bange da du så det.

Rigtig god bedring med smuksakken. <3
Bla bla bla.... Hilsen Julia

AlisVolatPropiis

Pyha en lettelse....god bedring bette Sundance :)

Shamua

Øv hvor træls at komme hjem til! God bedring med ham :)

Vh. Marianne

lille_jill


FerretParadise

Sundance var bare så super dygtig, han reagerede overhovedet ikke da han fik et termometer stukket i rumpen, eller en nål i bylden.  <3
Jeg vil lige sige, at bylden ikke blev tømt, det kunne de ikke gøre uden at skære i den, så derfor prøver man først om det er nok bare at give pencillin. Forsvinder den ikke af det, må den ind og åbnes, men lad os nu håbe, at det ikke bliver nødvendigt.
Ann Hillerslev.

KariN

Sikke da en omgang, godt at i kom afsted og at han har det bedre :) Krydser fingre for at han snart er i hopla igen :D


Hvor længe havde han så drænet i? og blev bylden helt tømt eller tog de bare det værste?
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3