Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Født med fri diller

Startet af Barky, 19. April 2012, kl. 21:28

Barky

Jeg passer en SKØN HERLIG ilderdreng som har en medfødt defekt.
Noget jeg ALDRIG nogensinde har set eller hørt om hos ildere.

Han er så at sige født uden forhud.  :S
Jeg så ham allerede da han var en lille hvalp på omkring 9 uger, og nu er han en voksen dreng.
Det generer ham ikke på nogen måde, udover at han risikerer at "sidde fast" oftere. Men det er nu ikke noget jeg har bemærket at han har gjort mens han har været herhjemme. Han lader ikke sit handicap påvirke sit liv.

Udover måske at han har en bedre rygholdning end jeg har set hos mange ildere. Han krummer ryggen flot når han går rundt, og slæber aldrig maven hen ad gulvet.

Jeg tænkte at I måske ville se hvordan det ser ud med sådan en "free diller"




Derudover er han ellers en SKØN og ret flot ilder synes jeg. :)
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Anne

han er super flot, men sikke da en underlig defekt!

FerretParadise

Ja sikke da en smuk dreng.
Jeg kan godt forstå, at han ikke slæber maven hen af gulvet, det kunne jo hurtigt gøre ondt.

Har han nogensinde deltaget på en udstilling??

Jeg gad godt se dommeren i hovedet.  :-$
Ann Hillerslev.

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Hold da op det ser underligt ud.. Men godt ham kan leve med det uden at det gør ham noget. Man kunen godt forestille sig at en såfølsom kropsdel ellers ville være meget udsat for infektion, skrammer osv...

Og ja han er en lækker pastel ;)

Barky

Nope. Han har ikke været på nogen udstilling.

Men ja, den fejler ikke noget, dilleren... Og der er ikke spor af skader. Men man kan godt se at den sidder længere nede end de plejer.. *G*

Ikke noget med at kysse på navlen i det her tilfælde! LOL
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Malene

Hvor mærkeligt! Det har jeg godt nok heller aldrig hørt om før.
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

KittAnderson

At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

PiaLyng

Det ser lidt besynderigt, men sjovt ud..

Men han har et dejligt ansigt!

Sølvsten

Hold op hvor ser han dejlig ud med eller uden synlig diller.

Eliza

hold op hvor underligt  :o men lidt sjovt.. nu er det bare en tanke, men kan han være fra samme kuld som gaia (er det ik det hun hedder) tæven med de forkert placerede kønsdele?

Håber det bare er et tilfælde, at vi pludselig ser to ildere med deforme kønsdele og det ikke er noget der begynder at blive et problem inden for avlen.
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Barky

Jeg ved ikke hvor han er fra. Men jeg kan lige spørge når de henter ham i næste uge. :)
Bla bla bla.... Hilsen Julia

the bird

jo, hun hedder Gaia, hun stammer fra et privat opdræt i Holland, men hvor og hvem ved jeg desværre ikke :(

Dark Crystal Ferret

#12
Citat fra: Eliza Dato 20. April 2012, kl. 09:11
hold op hvor underligt  :o men lidt sjovt.. nu er det bare en tanke, men kan han være fra samme kuld som gaia (er det ik det hun hedder) tæven med de forkert placerede kønsdele?

Håber det bare er et tilfælde, at vi pludselig ser to ildere med deforme kønsdele og det ikke er noget der begynder at blive et problem inden for avlen.

Sjovt - jeg sad netop og tænkte det samme faktisk :X Men jeg håber da virkelig ikke det bliver et nyt problem inde for avlen :X Det er da næsten ikke til at bære at tænke på, hvis det skete.
Syndes faktisk også det er utrolig han kan leve sådan også.. Har selv haft en dreng der eeeeeelskede at lufte sin lille mand og kom til at hænge fast i den et par gange.

Men han er da godt nok en køn dreng, sikke et sødt ansigt :love: Det er dejligt at se han har det så godt på trods af den defekt han har. I forhold til udstillinger ville det vel også hedde handicap i så fald??

Dark Crystal Ferret

Citat fra: the bird Dato 20. April 2012, kl. 16:35
jo, hun hedder Gaia, hun stammer fra et privat opdræt i Holland, men hvor og hvem ved jeg desværre ikke :(

Måske det lige skal nævnes hun er købt på marked sidste år hos ham der Ron Van Der Vilet (hedder han ikke sådan?)

the bird

Citat fra: Dark Crystal Ferret Dato 20. April 2012, kl. 17:13
Måske det lige skal nævnes hun er købt på marked sidste år hos ham der Ron Van Der Vilet (hedder han ikke sådan?)

jo, det er det de hedder.. havde man vist bedre den gang havde man bestemt ikke fået dyr derfra :( men man lære af sine fejltagelser..  :( havde jo fået at vide at de solgte gode dyr, men ja, i dag står vi med en kryptokid dreng og en hun hvor alt tyder på hun har en deform livmor (og guderne ved hvad der måske ellers gemmer sig) og så står man så og tænker om der monstro også er noget galt med Mimer drengen :(