Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Hvad var det sidste din ilder stjal

Startet af lille_jill, 29. Maj 2013, kl. 17:41

lille_jill

Ikke sådan, hvad er det mærkeligste, men mere hvad var det sidste :D

lille_jill

Chucky stjal i går en frysepose. Aner simpelthen ikke hvor den var fra og tror kun den var populær, fordi der var knude på.

Amina: Et par bolde...bare for at lave noget.

Sigurd: Fjernbetjeningen til tvet. Da den var blevet fjernet, var det fjernbetjeningen til dvd'en hun forsøgte at løbe med.

katjap

Bernie tog min pung... Et hint, eller bare fordi, det var det eneste han kunne nå på bordet ;)

Anne

mine hjemmesko.. det er også det de oftest stjæler

Barky

Mit armbånd, og hun er ikke færdig med at hovere over det. *G*
Bla bla bla.... Hilsen Julia

katjap

Hopey er lige stukket af med min sok, som vel og mærke sad på min fod ;)

Stephanie

Avia stak af med CMS's nøgler

Ecrux stjal en frysepose (det må han have lært af Avia, for han har aldrig tidligere vist interesse for at stjæle, og slet ikke poser)

Og Phlox,,, tja, han er altid artig og stjæler ikke  medmindre det er godbidder :)

Kiddo

 Ebi stikker som sådan ikke af med ting...
-hun er generelt ligeglad....
men da vi pustede balloner op her i weekenden, forsøgte hun at stjæle en af dem, men kunne ikke se hvor hun løb, og rendte så ind i dørkarmen...
så gad hun ikke de balloner mere  :fnis:
Your problem is you think your problem is your problem

Mette

Liam stak af med min bh og en kuglepen hvor der er gummi på. :D
Sille stak af med en læbemade :)
<3

CMS

Sia stjæler fyrfadslys :S Som i lige nu..,
Mange hilsner Christina

Nanna

#10
Milo stjæler altid bh'er og trusser når jeg stiller IKEA-posen frem med vasketøj - senest i forgårs. Trussetyv er han.

Nur løb med fjernbetjeningen og en drikkedunk i går.
Mange hilsener fra Nur, Keela, Louie og Nanna

Miliah

Bordskåner.. Taya hapser dem altid, bare man kigger væk et øjeblik og slæber dem så ind i deres rør :P

katjap

Citat fra: Nanna Dato 29. Maj 2013, kl. 22:34
Milo stjæler altid bh'er og trusser når jeg stiller IKEA-posen frem med vasketøj - senest i forgårs. Trussetyv er han.

Nur løb med fjernbetjeningen og en drikkedunk i går.

Ha ha husker engang du fandt et par af mine trusser (rene heldigvis) som trussetyven havde stjålet ud af min taske da jeg var på besøg :) skøre dreng..

rimif

Gabi stjæler mange forskellige ting, sidst var den en lille pose han lige kunne nå med 2 små flasker massageolie, alt skal under sofaen :) Men jeg fik heldigvis fat i dem inden. Gohan stjæler som sådan ikke med mindre man glemmer en dåse cola, gerne lukket, dem tager han i stiv nakke og render afsted med, han kan sågar åbne dem, men hvorfor det lige er cola ved jeg ikke , ellers stjæler han ikke, det er han ikke hurtig nok til, inden han har besluttet hvad han vil have så har man flyttet ham eller tingene.

Dyrenørden

Mit etui til min digital kamera! ;) Camino synes det var vældig sjovt at stikke af fra mig med det mens han hoppede og dansede i vild begejstring <3