Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

[Solgt] Dejlig pige sælges.

Startet af ilderpige, 3. Februar 2012, kl. 23:09

ilderpige

Hej derude..

Min mand og jeg har en super fin og dejlig ilder pige som vi desværre ikke syntes vi har den optimale tid til at tage os af..
Hun er vant til at komme ud 2 gange om dagen i 2-5timer, når dette ikke sker så bliver hun lidt sur og er derfor lidt hidsig de første 5min hun er ude, ikke at hun bidder men at hun ligesom viser at det er bare ikke ok.

Hun er en fin albino pige på lidt over 1år.
Hun er "bakke" trænet, forstået på den måde at hun kun laver i det ene hjørne af buret.
Hun er ikke steriliseret.
Hun er sød og venlig, vant til hunde og katte og har intet problem med nogen af dem.
Hun er vant til at få klippet klør og siger intet til dette.

Hun sælges med alle sine ting som er; Bur, 2x hængekøjer, mad skål og vand plaske med skål og mad.

Hun sælges for 1.500kr alt inc. (uden hendes ting, 1.300) hun kan leveres alle steder mellem Hørve og Herlev.

Stubba

Underligt spørgsmål .. 'hun kun laver i det ene hjørne af buret'?
- bruger hun ingen bakke?
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Dyrenørden

1300 kr for en ilder er meget dyrt. Er hun så sterriliseret/implanat og vaccineret til den pris? Hvad har hun fået af foder og hvem er opdrætter?

Shamua

Citat fra: Dyrenørden Dato  4. Februar 2012, kl. 13:28
1300 kr for en ilder er meget dyrt. Er hun så sterriliseret/implanat og vaccineret til den pris? Hvad har hun fået af foder og hvem er opdrætter?
Der står hun ikke er steriliseret, så ja, det er en lidt dyr pris på en voksen ilder som man skal ud og ha gjort noget ved :)

Vh. Marianne

Dyrenørden

Citat fra: Shamua Dato  4. Februar 2012, kl. 14:22
Citat fra: Dyrenørden Dato  4. Februar 2012, kl. 13:28
1300 kr for en ilder er meget dyrt. Er hun så sterriliseret/implanat og vaccineret til den pris? Hvad har hun fået af foder og hvem er opdrætter?
Der står hun ikke er steriliseret, så ja, det er en lidt dyr pris på en voksen ilder som man skal ud og ha gjort noget ved :)

Go'morn til mig! Synes ellers jeg læste teksten flere gange for at se efter det. Hmm. ja så det dælme en dyr ilder. Hvis man ønsker at finde et godt hjem til hende burde prisen være ligegyldig! Det da synd hun ikke kommer ud hver dag :(

AlisVolatPropiis

Hun kommer da ud hver dag :) så vidt jeg kan forstå et par gange af 2-5 timers varighed?

Men ja det er godt nok en smule pebret....med en snitning er man pludselig oppe på 2600kr....og så kan man spare på at købe en hvalp den snartkommende sæson :/

Dyrenørden

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato  4. Februar 2012, kl. 14:58
Hun kommer da ud hver dag :) så vidt jeg kan forstå et par gange af 2-5 timers varighed?

Men ja det er godt nok en smule pebret....med en snitning er man pludselig oppe på 2600kr....og så kan man spare på at købe en hvalp den snartkommende sæson :/

Fandt annoncen på dba og G&G der står det ikke altid er hver dag :/


ilderpige

Hej alle..

Nej hun kommer nemlig kun kort ud hver dag da vi ikke har tiden til hende mere, og derfor søger et nyt hjem til hende..

SÅ at i bliver så forargede kan jeg ikke se da jeg da syntes hun skal have et nyt hjem i stedet for det her.

Dyrenørden

Citat fra: ilderpige Dato  4. Februar 2012, kl. 21:16
Hej alle..

Nej hun kommer nemlig kun kort ud hver dag da vi ikke har tiden til hende mere, og derfor søger et nyt hjem til hende..

SÅ at i bliver så forargede kan jeg ikke se da jeg da syntes hun skal have et nyt hjem i stedet for det her.

Med den pris virker det som om pengene er vigtigere end at hun får et godt hjem hurtigt! For lidt mere end 1300 kan man få en hvalp med tavle så det er en meget høj pris når hun hverken er ordentligt bide/bakke trænet og ikke er vaccineret eller noget som helst og sikkert kommer fra et dårligt opdræt

ilderpige

Nej, jeg har sat prisen der da der kom alt for man useriøse henvendelser jeg ikke kunne bruge til noget overhovedet, så kommer der en og vil gi 1000kr feks. så skal det ikke komme an på det overhovedet..

og jo hun er bakke trænet, kommer man en bakke ind i buret, så bruger hun den.. dette valgte vi at tage ud da den fyldte meget af buret. Så jo hun er bakketrænet.

ilderpige

Og jo hun er også BIDETRÆNET !

Men kan godt se det ikke er herinde man får hjælp, men en masse anklager i stedet..

Dyrenørden

Jeg forstår bidtrænet ved en ilder der ikke bider. Det er ikke anklager men hvis du ønsker at give hende et godt hjem er jeg sikker på hun nok skal finde det problemet er bare det er de færreste der gider give sså mange penge for sådan en ilder for man skal lige komme 1000-1500 kr oveni prisen for vacc og implantat derudover måske et nyt bur også og så bliver det ligepludseligt en meget dyr ilder. Og hvis du ikke har tid til at have hende ude hver dag så har du ikke tid til at vente på en der kan betale prisen for hende. Så hellere sælg hende billigere så hun kommer videre hurtigt men selvfølgelig stadig til et godt hjem. Der kan sagtens være gode hjem som bare ikke lige har 1300 kr til at købe dyr for af den ene eller anden grund

ilderpige

Og det er præcis det jeg selv siger, prisen er ikke den vigtigste nej.. men hvis jeg sætter hende billigere så kommer er simpelthen kun henvendelser fra folk som slet ikke bør have dyr og bare tror hun er en ting som man kan tage frem engang imellem og lege med..
Derfor er prisen sat som den er..

Så må de seriøse så skrive privat til mig om prisen kan komme ned, for ja det kan den til det rigtige hjem.

katja

hej

jeg har skrevet til dig, at jeg gerne ville give hende et hjem, men at jeg desvære ikke har mulighed for at give noget for hende,

grunden dette er hun skal steliseres, og vacineres,

men du har aldrig svarret mig,  spurt ind til noget eller andet,

men vi vil stadig gerne give hende et hjem, med andre ilder med meget ude tid  fra buret osv

men du kan jo skrive en pb, hvis det er, da vores tilbud stadig gælder
 

ejer af 7 dejlige trolde,