Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

På gåtur i efterårsvejret og præsentation af det nyeste medlem

Startet af Dyrenørden, 24. August 2014, kl. 23:07

Dyrenørden

Hejsa

Det efterhånden længe siden jeg har været aktiv herinde så nu vil jeg lige vise lidt billeder fra idag af bl.a Vanilla som er nyeste medlem, Vanilla er fra ferrets of milkyway, det var ikke meningen hun skulle blive boende men bare passes i en kortere periode men i denne periode nåede Bimse at tage valget, Bimse er en ældre pige jeg tog til mig og som min flok endnu ikke har accepteret men Bimse og Vanilla elsker hinanden så hvad kan man gøre?!
Vanilla er en skøn pige totalt glad i låget men også en kærlig putte pige når energien er brændt af <3
Hun var idag med på sin første gå tur, i starten ville hun helst gemme sig i min jakke men efter lidt tid var der fart over feltet og hun nød den friske luft :)








En træt Vanilla klar til nus <3


Bimse pigen og Naira på tur <3


Min dejlige Beetee dreng <3


3 trætte tøser efter gå tur i blæsten <3 Naira, Bimse og Vanilla <3

Shamua

Skønne billeder, og synes Bimse er dygtig sådan at adoptere Vanilla :P


Vh. Marianne

CMS

Mange hilsner Christina

Barky

Nååårh hvor er hun fin! Men Beetee, han er bare min favorit!
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Dyrenørden

Ja sådan skulle det åbenbart være Mary ;)

tak Christina :)

Beetee er jo også bare en skøn dumling som sine brødre Julia ;)

Barky

Det er jo netop det Trine. Fordi at man ved at de er så dumme og så glade og så søde, så hver gang man ser det velkendt ansigt (de ligner jo hinanden pææænt meget!) så fyldes man bare med alle de glade følelser man rummer for sin egen og det påvirker altså.. *G*
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Cille

Fine billeder og de der upser kender jeg alt til :)
Jeg har vist også haft et par upser i år :fnis: :fnis:... dumme dyr sådan et snige sig ind på os, når man er svag

Dyrenørden

Jeg har efterhånden kun upsere faktisk :P haha!

Paya- skulle jeg aldrig have haft, pasningsilder på ubestemt tid... Så skal det jo gå galt ;)
Camino- når man piner sig selv ved at se på ilder annoncer og ender med ikke at ku lade vær!
Tiffer: Når man besøger Hanne der har små ilderhvalpe.... Duuuumt ;)
Beetee og Avox, skulle kun måske have været en ilder og blev to, dumt når man er næsten naboer med en opdrætter :P

Bimse- tjaa når man ikke kan nænne hun var på vej i de forkerte hænder ;)

Vanilla- når man skal passe ilder for Mary der er ledig og Bimse bestemmer at det er hendes ilder ;)