Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Kan jeg redigere et af mine indlæg? og hvordan vedhæfter jeg filer til et indlæg

Startet af Sylvester valby, 5. August 2012, kl. 17:12

Sylvester valby

Hejsa ;-)

Jeg har skrevet et indlæg hvor jeg vil finde et nyt hjem til min ilder. Jeg glemte at sætte kontaktoplysninger på og jeg ville gerne vedhæfte et par billeder af ham... Er der nogle der kan hjælpe mig med hvordan jeg gør det?

Tak for hjælpen :-)
Hilsner Susanne

lille_jill

Billeder kan du uploade via bla. www.tinypic.com - vælg den der hedder forum/online board.

Jeg har glemt om alm. brugere kan redigere indlæg, men ellers må du gerne sende kontaktoplysningerne til mig, så kan jeg smide dem på.

FerretParadise

Jeg mener vi kan rette i vores indlæg i en time efter vi har postet det.
Ann Hillerslev.

Sylvester valby

Tak for jeres svar. Kan ikke finde ud af hvordan TinyPic virker... ;-/ tænker det nemmeste er hvis du gider skrive på mit indlæg at jeg kan sende billeder på mail til interesserede.. De kan kontakte mig på tlf. 27952193 eller på mail susanne.kaa@mail.dk

Tak for hjælpen ;-)

Amazing Ferret


Minority ferrets

Du kan også maile mig billederne på minorityferrets@hotmail.com. Så kan jeg sætte dem ind under dit indlæg. Det fremmer altid salget hvis man kan se et billede og blive forelsket i den lille bandit :)
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Sylvester valby


Minority ferrets

Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html