Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Savlen og kvalme

Startet af lille_jill, 9. Oktober 2008, kl. 17:57

lille_jill

De sidste 2 gange jeg har haft Chucky ude, er han begyndt at savle. Det bobler ud af munden og den taske han sad i + tæppe + sele og jeg selv var helt gennemblødt.
Jeg ringede så til Alison, som sagde at det enten var tandproblemer eller kvalme.  Jeg lagde 2 og 2 sammen og konkluderede at kræet bliver svimmel og får kvalme af at sidde i sin taske.
Andre der har oplevet det?

tzari

er det KUN når i er ude.

Katte og hunde bliver køresyge. Tricket der er at sætte hunde i en lukket boks og katte skal man dække deres transport kasse over så der er helt mørkt.Du kan se om det hjælper hvis det er køre syge :)
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

lille_jill

Ja, det er kun når vi er ude. Ellers var jeg hastet ud til Alison med det samme.
Det er ikke når vi kører i bus eller tog, det er kræet nemlig helt vild med. Men når han sidder i tasken og jeg har den i hånden, så går det galt.

Ceciliaolucifer

Jag är ju som sagt svensk och har liiite problem att förstå det danska språket ;)

Men menar du att han dregglar när ni är ute? skummar ifrån munnen?

Namilla

Jeg har oplevet det en enkelt gang med Felix...der sad han på min skulder mens vi gik, og det var altså nok til at han fik det dårligt... jeg har tilgengæld aldrig oplevet det når de har været i tasker eller transportkasser...

Velsh82

Min lille Dolf blev køresyg her i sommers da vi var nede og besøge min far, så lidt blank ud i hoved og savlede lidt. da vi kom hen til min far blev han lukket ud og fandt selv en kur mod køresygen da ingen så ham. (væltede 5 drinks med vodka og sodavand som min far og hans venner var så smart at sætte i dolfes rækkevide) blev lidt smågnaven da vi opdagede det og fjernede ham og fik også den lille bivirkning af alkoholen.